Hvor lang tid efter en SA, fik i mens første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. november 2010

annec

Ja som overskriften lyder, hvor lang tid efter en spontan abort fik i jeres mens igen?

Der er nu gået 6 uger, og har stadig ikke fået det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Blyb

annec skriver:

Ja som overskriften lyder, hvor lang tid efter en spontan abort fik i jeres mens igen?

Der er nu gået 6 uger, og har stadig ikke fået det?

Jeg tror der er gået en 5-6 uger efter jeg er holdt op med at bløde, de gange jeg har haft mistet. Bare rolig den skal nok dukke op igen, med mindre du selvfølgelig er gravid igen ;0)

Anmeld

25. november 2010

annec

Blyb skriver:

Jeg tror der er gået en 5-6 uger efter jeg er holdt op med at bløde, de gange jeg har haft mistet. Bare rolig den skal nok dukke op igen, med mindre du selvfølgelig er gravid igen ;0)

Er jeg desværre ikke, har lige testet

Anmeld

14. januar 2011

kkk

Jeg har aborteret to gange inden for de sidste halve år. En SA i juni måned og en MA (fordi fosteret viste sig at være gået til) i november. Ved SA'en fik jeg menstruation ret præcist 30 dage efter aborten var overstået - passer med at jeg kunne regne en almindelig cyklus, med aborten som sidst menstruations 1. dag.

Efter den medicinske abort gik der lidt længere tid (6 uger), men det passer med at der gik 30 dage fra mit HCG-tal var 0. Da min krop ikke selv valgte at udstøde det døde foster, gik der lidt tid før kroppen hormonelt accepterede at jeg ikke skulle producere graviditetshormoner...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.