Billede(Jeg er lækker)Vis gerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

Nalle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Zafir

ønskebarn74 skriver:

Er du så færdig hvor er du lækker....

tank jou

Anmeld

27. november 2010

Pena

Her er lidt fra mig. Desværre er der gået ret meget ged i vægten, så der er ca kommet 15-20 kg på på det sidste billede. Øv bøv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. november 2010

Lady Marion <3

Zafir skriver:

liiidt herfra

Det er et fotoshoot fra sommeren 09

Pifffttt Zafir   Hot and sexy ... Er super vild med din hårfarve på billederne ,,  Hvis jeg prøver dit henna vil det så blive nogenlunde ligesådan når jeg er meget mørkhåret ??? Hvor længe holder det ???

Anmeld

27. november 2010

Zafir

Muffi . skriver:

Pifffttt Zafir   Hot and sexy ... Er super vild med din hårfarve på billederne ,,  Hvis jeg prøver dit henna vil det så blive nogenlunde ligesådan når jeg er meget mørkhåret ??? Hvor længe holder det ???

Tak

Og mht hårfarven, så er det aldrig til at vide... For fx indere de er jo sort hårede men får en helt neon agtig orange farve af henna. Så det bedste jeg kan sige, er at du skal prøve med en tot og se hvad der sker.

Det er permanent hårfarve og skal vokse ud. Hvis du tager der god tid med at farve hår, så holder glansen i 3-4 mrd

Anmeld

27. november 2010

Lady Marion <3

Zafir skriver:

Tak

Og mht hårfarven, så er det aldrig til at vide... For fx indere de er jo sort hårede men får en helt neon agtig orange farve af henna. Så det bedste jeg kan sige, er at du skal prøve med en tot og se hvad der sker.

Det er permanent hårfarve og skal vokse ud. Hvis du tager der god tid med at farve hår, så holder glansen i 3-4 mrd

Årh øv ,, troede måske at når man var mørk ville det få en mørk glød   Ved ikke lige om jeg er frisk når det skal vokse ud hi hi sæt jeg ikke kan vænne mig til det   Troede faktisk kun det holdte et par mdr.

Anmeld

27. november 2010

Zafir

Muffi . skriver:

Årh øv ,, troede måske at når man var mørk ville det få en mørk glød   Ved ikke lige om jeg er frisk når det skal vokse ud hi hi sæt jeg ikke kan vænne mig til det   Troede faktisk kun det holdte et par mdr.

Jaja. det gør du også - højst sansynligt For det er det der er så underligt, at det virker sådan på indere. Men de fleste europæriske mennesker med 'alm' mørkt hår, får sådan en mørk agtig glød...

Men det er det jeg siger, at jeg kan ikke svare dig på hvordan DIT hår reagerer. Jeg kan kun sige at du må prøve med en tot...

Anmeld

27. november 2010

Lady Marion <3

Zafir skriver:

Jaja. det gør du også - højst sansynligt For det er det der er så underligt, at det virker sådan på indere. Men de fleste europæriske mennesker med 'alm' mørkt hår, får sådan en mørk agtig glød...

Men det er det jeg siger, at jeg kan ikke svare dig på hvordan DIT hår reagerer. Jeg kan kun sige at du må prøve med en tot...

Jeg overvejer lige  Kan jeg købe det igennem dig hvis jeg beslutter mig for at prøve

Anmeld

27. november 2010

Zafir

Muffi . skriver:

Jeg overvejer lige  Kan jeg købe det igennem dig hvis jeg beslutter mig for at prøve

10-4

Anmeld

27. november 2010

2721

kitty skriver:

Du' sød!

Her er der et billede.. Jeg er jo bare mig, og det tør jeg godt stå ved! Basta! (Der kom den stædige op i mig)

Jeg kan godt selv lide billedet.. Mest fordi det minder mig om, at baby er på vej til os! Billedet er fra lørdag, hvor jeg var i 10. uge, og allerede med mave ..

WOW blir nød til at skrive at jeg syntes du er super smuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.