Billede(Jeg er lækker)Vis gerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Svei

Muffi . skriver:

Misundelse behøver ikke være en grim ting

Nej, er jeg som heller ikke...man kan jo ikke så godt misunde noget som nogle bare har og andre ikke har.. men jeg synes de er to smukke kloge kvinder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Lady Marion <3

Jbk skriver:

Nej, er jeg som heller ikke...man kan jo ikke så godt misunde noget som nogle bare har og andre ikke har.. men jeg synes de er to smukke kloge kvinder...

Syntes mange af tøserne herinde er smukke   og det kan godt være at meget af skønheden kommer indenfra , jeg har svært ved at skelne

Anmeld

25. november 2010

Svei

Muffi . skriver:

Syntes mange af tøserne herinde er smukke   og det kan godt være at meget af skønheden kommer indenfra , jeg har svært ved at skelne

Ok..jamen jeg forholder mig så bare til det billedskønne hvilket denne tråd jo lagde op til....

Anmeld

25. november 2010

Valle81

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Stod den anden dag og tog nogen billeder af mig selv til min kære mand. Han var til julefrokost og savnede hans kone, og spurgte om jeg ik kun sende ham et billede.... Gjorde jeg så, og syntes egentlig selv de blev ret gode.... + Lidt andre billeder af mig jeg syntes er gode, som blev taget til mit polterarbend...

Kom frisk, og vis et billede eller flere hvor du tænker: Hun er dælme lækker!!!  Om dig selv....

Sjov tråd:0)

Jeg er sku aldrig lækker - men en kollega tog dette af mig en dag på arbejde:0) Det er det eneste billede jeg har hvor jeg kan holde mig selv ud:0)

Anmeld

25. november 2010

Koen.

Wow hvor er i smukke, der kan jeg ikke måle mig Men blev klippet i tirsdags og det har da fået selvtilliden lidt op, for er vild med det
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2010

Lady Marion <3

Jbk skriver:

Ok..jamen jeg forholder mig så bare til det billedskønne hvilket denne tråd jo lagde op til....

Ja men som skrevet har jeg ind i mellem svært ved at skelne når det drejer som om kvinder ,,,   Kan syntes mange kvinder er smukke hvor andre slet ikke kan se det ,, Det er nok fordi jeg syntes det indre er smukt   Har det slet ikke sådan med mænd

Anmeld

25. november 2010

Svei

TbCp skriver:

De 3 billeder her, af mig, kan jeg rigtig godt lide

Hvor er du køn...og sikken en skøn udstråling du også har....

Anmeld

25. november 2010

Baby_girl2011

her er lidt af mig.. 

til manden i julegave.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2010

Svei

Muffi . skriver:

Ja men som skrevet har jeg ind i mellem svært ved at skelne når det drejer som om kvinder ,,,   Kan syntes mange kvinder er smukke hvor andre slet ikke kan se det ,, Det er nok fordi jeg syntes det indre er smukt   Har det slet ikke sådan med mænd

Jeg kender så ikke lige de piger der er herinde....men kan nu sagtens skelne i det virkelige liv, men det betyder jo heldigvis ikke en skid hvordan man ser ud, kun når man skal møde mænd har det lidt at sige...

Anmeld

25. november 2010

Bondepigen

Hejsa Piger

Stod den anden dag og tog nogen billeder af mig selv til min kære mand. Han var til julefrokost og savnede hans kone, og spurgte om jeg ik kun sende ham et billede.... Gjorde jeg så, og syntes egentlig selv de blev ret gode.... + Lidt andre billeder af mig jeg syntes er gode, som blev taget til mit polterarbend...

Kom frisk, og vis et billede eller flere hvor du tænker: Hun er dælme lækker!!!  Om dig selv....

Nu bliver jeg altså lidt rundforvirret... Har jeg drømt at du har lavet tråden med disse billeder flere gange før, eller har du det....

Hvis det er noget jeg har drømt, så er jeg vist for meget på baby.dk.

Men du er en flot pige, det synes jeg!

Jeg har ikke selv særlig mange billeder af mig selv på compen... så jeg bidrager ikke med nogen lige nu i hvert fald...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.