Kønscanning i uge 14 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Camumilla

Hej alle !! Har et lille spørgsmål... Min kæreste og jeg er meget interresseret i at vide om vi får en pige eller dreng... Jeg er i uge 12 og skal først til gennemscanning d. 19 januar... :/ Har læst inde på nettet at man kan få kønhet af vide i uge 14 og derefter... Andre der har erfaring med det ?

Hilsen Camilla...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Har ingen erfaring..

-dvs, at vi ikke fik kønnet afvide, da vi ventede Sofie..

Men jeg synes nu, at have læst,a t det er noget usikkert,a t gætte på kønnet så tidligt, da begge køn kan ligne hinanden meget.. Er jeg helt gal på den..??

Jeg tror, at de fleste får det at vide til MD-scanningen, som ligger ca uge 19..

Tillykke med graviditeten, og held og lykke med scanningen..

Anja

Anmeld

25. november 2010

camillakrath

Jeg skal til scanning her den 2. december, hvor jeg er 16+0.

Jeg skal scannes på en privatscanningsklinik og hun sagde til mig at hun ikke turde scanne mig før jeg var 15+0, fordi der så var for stor risiko for at vi endnu ikke kunne se kønnet.

Anmeld

25. november 2010

Low

Det plejer at være fra 16+ man kan det

Anmeld

25. november 2010

blomst84

Jeg blev kønscannet i 15+3

Anmeld

25. november 2010

Camumilla

Det er en privatklinik i København der gør det... Har set det på deres hjemmeside, men skulle lige høre for sys det lød vildt...

Anmeld

25. november 2010

camillakrath

Camumilla skriver:

Det er en privatklinik i København der gør det... Har set det på deres hjemmeside, men skulle lige høre for sys det lød vildt...

Så ville jeg helt klart stole på dem

Vi er blevet scannet på en privatklinik før og de er altså virkelig inde i tingene

Held og lykke med det!

Anmeld

26. november 2010

zantos

Hejsa

Jeg blev kønsscannet på en privatklinik da jeg var 14 + 0 præcis og der kunne man tydeligt se at det var en lille dreng. Det var samtidig en 3D scanning så det gjorde det bare endnu tydligere, men det kunne sagtens ses på den almindelige scanning. Og mener at hvis du bestiller en kønsscanning på privatklinikker har de fleste den "regel" at hvid de ikke ksan give dig kønnet 100 % for du tilbudt en ny scanning gratis. Så jeg ville bare ringe og bestille tid :-)

Anmeld

26. november 2010

Kløver

Camumilla skriver:

Hej alle !! Har et lille spørgsmål... Min kæreste og jeg er meget interresseret i at vide om vi får en pige eller dreng... Jeg er i uge 12 og skal først til gennemscanning d. 19 januar... :/ Har læst inde på nettet at man kan få kønhet af vide i uge 14 og derefter... Andre der har erfaring med det ?

Hilsen Camilla...

jeg ved fra mit scanningssted, at de i de fleste tilfælde godt kan se det, men de kan ikke være sikre, og giver derfor ikke garantier så tidligt, de giver først garanti fra 17 uger

Anmeld

26. november 2010

Bare-mig

Scannings jordemoderen i århus vil give et 100 procent svar fra 15+0 - men fortalte mig sidst at hun for det meste allerede kunne se det med sikkerhed fra 13+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.