Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kirle skriver: Så sød!!!! Og så minder du helt vildt om Caroline og hendes lille bebse, ja så lille er hun så heller ikke mere men skægt
Så sød!!!!
Og så minder du helt vildt om Caroline og hendes lille bebse, ja så lille er hun så heller ikke mere men skægt
Hvor sjovt det tænkte jeg også!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Hvor sjovt det tænkte jeg også!!
Ja når man først ser det så er det svært at se bort fra det
Kirle skriver: Ja når man først ser det så er det svært at se bort fra det
Ja
Hvor ser du sød ud...
MoarJ skriver: Hvor ser du sød ud...
Tak
haha.. jeg kan slet ikke se ligheden!
Men det gør mig ingenting at andre synes der er lighed, for du ser satme kær ud, søde! Måske er du i virkeligheden min forsvundne lillesøster!?
knus
Sikke bedårende, dengang OG nu.
Her er der et billede af mig som lille, dog lidt ældre en du var på dit billede.
Caroline86 skriver: haha.. jeg kan slet ikke se ligheden! Men det gør mig ingenting at andre synes der er lighed, for du ser satme kær ud, søde! Måske er du i virkeligheden min forsvundne lillesøster!? knus
Jeg så bare lige et billede af Laura på facebook. Ansigtsformen er ikke den samme, men jeg syntes øjne, næse og mund er lidt hen af samme
Og tak søde
Silvermist skriver: Sikke bedårende, dengang OG nu. Her er der et billede af mig som lille, dog lidt ældre en du var på dit billede.
Nååå.... Hvor er du sød
Kageteenageren skriver: Nååå.... Hvor er du sød
Mange tak for dine søde ord
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128