Er her heste folk ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Alberts/

mortilflere skriver:

Hvor kan du få det , for den pris

det koster vist 1350 på min gamle rideskole, har ikke hest der mere, og da jeg havde kostet det 1200 og nu koster det så 1350 hvis jeg husker rigtig(; men bor også i en meget lille by(; midt i jylland, det er nok derfor(; men der er så ingen græsfolde;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

<3

Muffi . skriver:

uhh jeg har haft den dejligeste islænder hoppe da jeg var barn , hvor har jeg dog haft mange dejlige timer med hende , og specielt i vinter vejret , så fik hun en kælk bagpå   Vi har i de seneste år haft new forest og conemara som datteren red stævner på ,,   Vi kan desværre

ikke have egen islænder opstaldet når vi flytter , men vi skal bo lige op til gribsskov og 5 min fra et islænder mekka   så når lillemanden er lidt ældre så skal jeg have en igen , helt sikkert  

Lyder dejligt! Har ikke tid til at have hest mere men tager op til fortunen og rider ind imellem og det er noget så skønt!

Anmeld

25. november 2010

JustMe

Hvad ville i ha hvis i skulle bestemme , hvordan opstaldningen skulle være ??

Hvor mange timer fold ??

Hvor mange x fodring om dagen ??

Hvilken andre ting ville i sætte pris på ??

Og hvad er max pris ??

Rummelige bokse i en stald med god udluftning og mulighed for div. strøelse. Godt ridehus og oplyst rimelig ridebane.

Minimum 6-8 timers foldtid med mulighed for 12 timers fold om sommeren (evt. egen indluk). Mulighed for enlig sygefold m. jord.

Min 3 x fodring om dagen med mulighed for eget foder (morgen, eftermiddag, sen aften). Anstændige mængder wrap/hø.

Muligheden for at betale sig fra udmugning.

Max. 2500-3000,- alt. inkl.

Anmeld

25. november 2010

Alberts/

mortilflere skriver:

Hvad ville i ha hvis i skulle bestemme , hvordan opstaldningen skulle være ??

Hvor mange timer fold ??

Hvor mange x fodring om dagen ??

Hvilken andre ting ville i sætte pris på ??

Og hvad er max pris ??

men på den rideskole er der  så kún udmugning 1 dag hver anden uge(; resten skal man selv gøre, og hø skal man selv lægge der ned, de smider det bare ud på foldene(;

Anmeld

25. november 2010

Lady Marion <3

Kirle skriver:

Lyder dejligt! Har ikke tid til at have hest mere men tager op til fortunen og rider ind imellem og det er noget så skønt!

Sådan et udlejningssted har vi også her , skulle have været afsted i weekenden men vejret tillader det vist ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.