Hjælp......Teletubbie hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.839 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Karo

Hej piger

Jeg håber på i kan hjælpe mig. Vi har forelsket os i et teletubbie hus til vores søn og da jeg så et i føtex katalog gik jeg idag ned for at købe et. Men, men, men det viser sig at leverandøren har brændt dem af og alligevel ikke kan levere. Nu har jeg kigget på nettet og kan også se at de er udsolgte her. Så tænkte jeg at der måske er en af jer der ved hvor man kan skaffe sådan et ???
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Hej piger

Jeg håber på i kan hjælpe mig. Vi har forelsket os i et teletubbie hus til vores søn og da jeg så et i føtex katalog gik jeg idag ned for at købe et. Men, men, men det viser sig at leverandøren har brændt dem af og alligevel ikke kan levere. Nu har jeg kigget på nettet og kan også se at de er udsolgte her. Så tænkte jeg at der måske er en af jer der ved hvor man kan skaffe sådan et ???

babysam? jeg synes jeg så et igår, hvis jeg kommer forbi igen skal jeg nok kigge

Anmeld

25. november 2010

Karo

Ni-ko-li-ne skriver:

babysam? jeg synes jeg så et igår, hvis jeg kommer forbi igen skal jeg nok kigge

uhhhhhhhh det ville være alletiders

Ellers kan jeg selv køre forbi imorgen og kigge.

Anmeld

6. december 2010

Karo

Babysam havde det ikke

Andre der har en ide ?

Anmeld

6. december 2010

Momster89

Karo skriver:

Babysam havde det ikke

Andre der har en ide ?

Vi har købt et magen til i legekæden. Er ret sikker  på de stadig har det

Anmeld

6. december 2010

Frøken Sørensen

Har du set i bilka? Jeg så det derude i sidste uge

De har det også i legekæden... Men det er udsolgt på deres hjemmeside! Så du skal kontakte en af butikkerne hvis du ikke har en i nærheden! Måske de kan sende et til dig

Anmeld

6. december 2010

jannebjerre

Hej piger

Hej søde

det er udsolgt alle steder, men der er da mange der sælger det brugt hvis det er.-

Anmeld

6. december 2010

Karo

jannebjerre skriver:

Hej søde

Har fundet det her - her har de det i hvert fald

http://www.eurotoys.dk/site/Teletubbies.asp?site=885

Jeg har godt set den der. Men der stå nedenunder huset at det er udsolgt

Prøver at ringe til legekæden senere.

Anmeld

6. december 2010

Frøken Sørensen

Ellers kig på ebay.... Der kan det være du er heldig at kunne finde et ubrugt

Anmeld

6. december 2010

Karo

Gitte85 skriver:

Har du set i bilka? Jeg så det derude i sidste uge

De har det også i legekæden... Men det er udsolgt på deres hjemmeside! Så du skal kontakte en af butikkerne hvis du ikke har en i nærheden! Måske de kan sende et til dig

Nej bilka har jeg ikke prøvet.

Prøver lige at ringe til legekæden når de åbner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.