Termin i morgen - utålmodig? - JA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. november 2010

LBK

Hej

Vil egentlig ikke noget med dette indlæg. Er bare ved at gå til at utålmodighed, og jeg tror ikke jeg kan finde nogle der forstår det bedre end jer herinde..

Jeg har som overskriften lyder termin i morgen, og der er OVERHOVEDET ikke tegn til noget som helst her. ØV. Jeg venter mit første barn, og havde da inderst inde håbet ikke at skulle gå over tid, men hvorfor skulle jeg da ikke gøre det lige som de fleste andre. Øv havde bare lige håbet.

Har været til jordemoder i dag og hun informerede mig om igangsætning. (altså en ting er jo helt sikker.. om 14 dage bliver jeg HVERTFALD sat i gang.). Den 6. skal jeg til fostervandsscanning, hvis ikke jeg har født inden, og det håber jeg så inderligt....

Send mig noge ve-støv......

Knus L_K

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Fiona78

L_K skriver:

Hej

Vil egentlig ikke noget med dette indlæg. Er bare ved at gå til at utålmodighed, og jeg tror ikke jeg kan finde nogle der forstår det bedre end jer herinde..

Jeg har som overskriften lyder termin i morgen, og der er OVERHOVEDET ikke tegn til noget som helst her. ØV. Jeg venter mit første barn, og havde da inderst inde håbet ikke at skulle gå over tid, men hvorfor skulle jeg da ikke gøre det lige som de fleste andre. Øv havde bare lige håbet.

Har været til jordemoder i dag og hun informerede mig om igangsætning. (altså en ting er jo helt sikker.. om 14 dage bliver jeg HVERTFALD sat i gang.). Den 6. skal jeg til fostervandsscanning, hvis ikke jeg har født inden, og det håber jeg så inderligt....

Send mig noge ve-støv......

Knus L_K

Er hermed gjort TONSVIS

Anmeld

25. november 2010

Gaia

ve støv, ve støv, ve støv kaster det efter dig i massevis håber du griber det så du går i fødsel imorgen. pøj pøj herfra

Anmeld

25. november 2010

Maria-s

>> vestøv<< >> vestøv <<  >>vestøv<<

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.