Piger - hjælp mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Janni.

Anjamichell skriver:

Ja det virker da slet ikk rigtigt..

Får vel svar imorgen, bare lidt træls med ventetiden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Janni.

Ringede til lægen idag, urin prøven var ikke færdig dyrket. Men han kunne da fortælle mig at proteinen måtte være i urinen, og at den ikke betyder noget, fordi det ikke er en morgen urin, jeg har afleveret. 

Det gav da lidt ro i sindet, skal ringe og ha svar på urin prøven mandag eller tirsdag.

~ Buito ~

Anmeld

26. november 2010

SussieThyssen

Buito skriver:

Ringede til lægen idag, urin prøven var ikke færdig dyrket. Men han kunne da fortælle mig at proteinen måtte være i urinen, og at den ikke betyder noget, fordi det ikke er en morgen urin, jeg har afleveret. 

Det gav da lidt ro i sindet, skal ringe og ha svar på urin prøven mandag eller tirsdag.

~ Buito ~

Jamen hvad pokker ER E-protein?? Hvor kommer det fra og hvilken forbindelse har det med kroppen og svangerskabet?
Fik du noget svar på det?

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. november 2010

Janni.

SussieThyssen skriver:

Jamen hvad pokker ER E-protein?? Hvor kommer det fra og hvilken forbindelse har det med kroppen og svangerskabet?
Fik du noget svar på det?

Kærligst
Sussie

Nej det gjorde jeg ikke. Føler nærmest jeg blev latterlig gjort af lægen. Kunne tydelig mærke at han tænkte "nu ikke male fanden på væggen" 

Ringer helt klart til en anden læge på mandag eller tirsdag. Vil jo mene det havde en betydning når laborenten nævnte det overfor lægen. 

Anmeld

26. november 2010

SussieThyssen

Buito skriver:

Nej det gjorde jeg ikke. Føler nærmest jeg blev latterlig gjort af lægen. Kunne tydelig mærke at han tænkte "nu ikke male fanden på væggen" 

Ringer helt klart til en anden læge på mandag eller tirsdag. Vil jo mene det havde en betydning når laborenten nævnte det overfor lægen. 

Ja, gør det.
Eller ring direkte til ambulatoriet på sygehuset...DE må da vide hvad det er.
Du kan jo bare sige at du ikke kan få en seriøs forklaring hos din egen læge, så nu vil du altså gerne vide det, ordentligt forklaret, så du forstår det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.