Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er det hakkebøf, med hjemmelavet bernaisesovs og kroketter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her står den enten på noget chop suey-halløj eller wok (kylling, karry og kokosmælk + grøntsager) med ris...
lulleh skriver: vi skal have flødekartofler med et styk lækkert kød til.. mums
vi skal have flødekartofler med et styk lækkert kød til.. mums
jeg kommer så
Jeg fik lyst til at lave risengrød
Og bliver der rester tilbage, så laver jeg ris a la mande imorgen Mums ....
her skal vi have pitabrød med noget grønt i
oksefilet med rösti og bearnaise..og det er sønnen der laver det.
Jeg har så lavet lidt kold dip bestående at bukopikant, lidt mayonaise, hakkede radiser og drueagurk.
:-) Sisse
Knorr pølse ret , grønsags stave , og nokins (stave ?? chisp)
Babyklar skriver: Heei Damer Hvad står der på menuen til aftensmad idag ? .. ville se om i har nogle gode forslag/opskrifter, da jeg gern ville lave noget lækkert mad i aften til mig og kæresten, så han føler jeg værdsætter ham, og gør det til et hyggelig måltid. hvis i kan følge mig. (selvfølgelig ikke mad der tager flere timer)
Heei Damer
Hvad står der på menuen til aftensmad idag ? .. ville se om i har nogle gode forslag/opskrifter, da jeg gern ville lave noget lækkert mad i aften til mig og kæresten, så han føler jeg værdsætter ham, og gør det til et hyggelig måltid. hvis i kan følge mig. (selvfølgelig ikke mad der tager flere timer)
tomatsuppe med kødboller og flutes
vi skal ha brænden kærlighed med bacon og brun sovs
luppe-laban skriver: jeg kommer så
uhaa har først set beskeden nu. så det kunne du desværre ikke nå.. - det må blive en anden dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128