donorbarn/børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Vidunderligeunger

Inspireret lidt af den tråd med geden, kom jeg i tanker om, om nogen af jer har et donorbarn som I betaler til f.eks en gang i måneden?

Vi har lige aftalt igår, at vi gerne ville have en, som vi så vil ned og besøge næste år

knus mitzie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Nej som det ser ud lige nu, så har vi selv brug for de penge. Vi sidder hårdt i det, og har valgt at vi venter med det... Syntes iden er fantastisk, og engang når pengene er til det vil vi klart også have os et donerbarn....

Men fx i dag hvor jeg var i kvikly stod nogen damer med en rulette hvor man så sku give 20 kr for at være med. Der stak jeg hende 150 kr og tænkte det ku redde et barns jul. Og for mig lige idag betød de 150 kr ikke så meget....

Kram og go aften på lørdag....

Anmeld

25. november 2010

Svei

Min mor og søster har...jeg ville gerne hvis jeg vidste jeg havde råd og energi til at lægge det i det som man bør og skal..

Jeg har de senere år givet en del julegaver til trængende, drengene gav også i stedet for at give til hinanden, så valgte de noget de ville give til...bøger, fodbold etc...synes det er en god idé og synes man skal hjælpe hvor man kan og med det man kan...I år bliver det nok ikek til noget..har ikke en krone, desværre....

Anmeld

25. november 2010

Happiness

Kunne være det er det man skulle gøre istedet for geden.

Tror ihvertfald jeg vil undersøge det

Anmeld

25. november 2010

Vidunderligeunger

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Nej som det ser ud lige nu, så har vi selv brug for de penge. Vi sidder hårdt i det, og har valgt at vi venter med det... Syntes iden er fantastisk, og engang når pengene er til det vil vi klart også have os et donerbarn....

Men fx i dag hvor jeg var i kvikly stod nogen damer med en rulette hvor man så sku give 20 kr for at være med. Der stak jeg hende 150 kr og tænkte det ku redde et barns jul. Og for mig lige idag betød de 150 kr ikke så meget....

Kram og go aften på lørdag....

ja det er også en god ide, det der med at give, når man føler man lige har råd ikke hver måned man har det jo.. vi har egentlig heller ikke råd, men det forbrug vi har er ren overforbrug i tiden, så der bliver råd vi må skære i det luksuriøse!

knus - og tak... glæder mig!!

Anmeld

25. november 2010

Vidunderligeunger

MaybeMe skriver:

Kunne være det er det man skulle gøre istedet for geden.

Tror ihvertfald jeg vil undersøge det

Anmeld

25. november 2010

Vidunderligeunger

Jbk skriver:

Min mor og søster har...jeg ville gerne hvis jeg vidste jeg havde råd og energi til at lægge det i det som man bør og skal..

Jeg har de senere år givet en del julegaver til trængende, drengene gav også i stedet for at give til hinanden, så valgte de noget de ville give til...bøger, fodbold etc...synes det er en god idé og synes man skal hjælpe hvor man kan og med det man kan...I år bliver det nok ikek til noget..har ikke en krone, desværre....

er det fordi I er flyttet.. du behøver ik svare, hvis ikk det kommer mig ved (og hele baby.dk)... Men man behøver jo heller ikke gøre det hver år, eller resten af livet..

Vi var medlem af folkekirkens nødhjælp med 500 i måneden i et år, så besluttede vi, da vi skulle have alberte, at så måtte det være nok for denne gang

Anmeld

26. november 2010

Carina1977

Mener du et sponsor-barn? Ja jeg betaler til et barn via børnefonden og det har jeg gjort i 5-6 år vil jeg tro. Det er en pige på 12 år jeg betaler til. Men det er så ikke kun hende pengene går til, men hele familien og deres nær-område. Jeg synes godt jeg kan undvære de 200 kr. i måneden, når jeg ved at de penge gør at hun og hendes familie kan gå i skole, få medicin, få tøj og mad. Det er ting vi selv opfatter som en selvfølge, men sådan er det jo ikke nødvendigvis i andre lande.

Min søn går rigtig meget op i det, og han er rigtig glad for at vi hjælper andre mennesker, så de også kan have det godt

Anmeld

27. november 2010

Vidunderligeunger

Carina1977 skriver:

Mener du et sponsor-barn? Ja jeg betaler til et barn via børnefonden og det har jeg gjort i 5-6 år vil jeg tro. Det er en pige på 12 år jeg betaler til. Men det er så ikke kun hende pengene går til, men hele familien og deres nær-område. Jeg synes godt jeg kan undvære de 200 kr. i måneden, når jeg ved at de penge gør at hun og hendes familie kan gå i skole, få medicin, få tøj og mad. Det er ting vi selv opfatter som en selvfølge, men sådan er det jo ikke nødvendigvis i andre lande.

Min søn går rigtig meget op i det, og han er rigtig glad for at vi hjælper andre mennesker, så de også kan have det godt

jep sponsor barn jeg hr meldt os til  planfadder

Anmeld

27. november 2010

TrineCT

Hej

Nej vi har ingen donorbarn. Men vi har to donororangutanger på Borneo, hvor vi støtter Lenes arbejde, med at redde den truede art.

Trine

www.smart-babytøj.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.