Nogen der skal arbejde juledag eller aften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Svei

og hvordan gør I så? tager I hjem og holder jul eller holder i dagen før eller hvordan?

Jeg tænker at tage min store dreng med så ikke han bare skal sidde alene hjemme hele juledag og indtil klokken 18....og så tror jeg på det er sundt at opleve andre måder at holde jul og ikke mindst hvilke livsvilkår og betingelser nogle mennesker lever under....selvom mine børn bestemt ikke er forvente, så er der jo visse sider af verden de natuligvis ikke har kendskab til, så det trir jeg min den ældste vil få juledag og eftermiddag... de andre dage i julen jeg skal arbejde, der kan han se om han vil med eller være ved monner og morfar..

Hvad gør I andre der skal arbejde i juledagene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Happiness

Jeg arbejder døgn, så kan altid risikere at arbejde juleaften. Iår skal jeg "kun" arbejde d. 24. fra 7-15. Men har før måtte arbejde om aftenen. Der har jeg fejret jul med familien d. 23. Nu har jeg ikke børn endnu. Men når h*n kommer til verden, ser situationen jo ikke anderledes ud.

Så må vi holde jul en anden aften i stedet. Det er selvf. lidt øv, men det hører med til jobbet

Anmeld

25. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Jbk skriver:

og hvordan gør I så? tager I hjem og holder jul eller holder i dagen før eller hvordan?

Jeg tænker at tage min store dreng med så ikke han bare skal sidde alene hjemme hele juledag og indtil klokken 18....og så tror jeg på det er sundt at opleve andre måder at holde jul og ikke mindst hvilke livsvilkår og betingelser nogle mennesker lever under....selvom mine børn bestemt ikke er forvente, så er der jo visse sider af verden de natuligvis ikke har kendskab til, så det trir jeg min den ældste vil få juledag og eftermiddag... de andre dage i julen jeg skal arbejde, der kan han se om han vil med eller være ved monner og morfar..

Hvad gør I andre der skal arbejde i juledagene...

Jep...

Skal arbejde fra fredag den 24 kl 15 og har først fri mandag morgen kl 6.00

Hvordan vi skal klare julen aner vi ikke, for ved ikke om jeg er hjemme - hvornår - hvorlænge mm. 

Min mor og hendes nye mand + min lillebror på snart 19 kommer her til jul.

Det er ligeledes vores første jul i eget hus og første jul hvor 'folk' kommer til os.

Anmeld

25. november 2010

Tina2

Da jeg arbejdede i hjemmeplejen var jeg jo i aftenvagt, så jeg har været på arbejde juleaften flere gange......

Dog kun en gang mens vi havde filuca og så stoppede jeg jo med aftenvagt da jeg startede igen efter endt barsel med Milas....

Men den ene gang hvor jeg var på job hvor vi kun havde Filuca, da tog jeg hjem fra 18-21, der var intet at lave, så jeg havde to fantastiske kollegaer som passede tjansen og sendte mig hjem at spise og danse om juletræ fordi jeg var den eneste med lille barn....

Thomas' bror + far var hos os at holde jul det år.....

Var på job i et demensafsnit et år inden vi fik børn, så Thomas og hans bror kom ned og holdt jul med os.... De var ret skeptiske, men da vi kørte hjem kl. 23.30 var stemningen høj i bilen og de sagde det var den sjoveste juleaften de længe havde haft :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.