Giv ikke en ged!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Happiness

Bare lige en opfordring herfra!

Lad vær med at give de geder til Afrika! De skader mere end de gavner! De ødelægger huse, jord, træer og meget andet!

En bekendt rejser til Afrika flere gange om året for at opbygge skoler og donere mad, tøj, skolesager og lignende direkte til folket. Og hun har hørt og set med egne øjne den skade en eller flere geder kan lave.

Så lad endelig værre med at sende de forbandede geder.... Det er spild af penge! Så hellere finde en anden måde at støtte Afrika på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Laulund87

Okay det er da ikke fedt

Anmeld

25. november 2010

Happiness

Laulund87 skriver:

Okay det er da ikke fedt

Nej Jeg havde ellers overvejet at gøre det. Men så fortalte hun hvordan det virkelig står til. Og har søgt på google, og det virker som flere har oplevet det.

Anmeld

25. november 2010

Laulund87

MaybeMe skriver:

Nej Jeg havde ellers overvejet at gøre det. Men så fortalte hun hvordan det virkelig står til. Og har søgt på google, og det virker som flere har oplevet det.

Jeg har da også tænkt at det var en fin idé..Nå så må man finde på noget andet

Anmeld

25. november 2010

Zafir

Altså - så kan de jo spise den, hvis det endelig var

MEN - jeg vil så også sige, at geder er FRYGTELIGE dyr... Det er helt rigtig at de æder alt hvad de kommer i nærheden af og de stikker af, selvom de har en indhegning på 10tusind m2... grrr... Så ER græsset liiiiige på den anden side af hegnet bare bedre...

En ged er god, hvis du kommer i fængsel, så kan du altid finde en vej ud

Anmeld

25. november 2010

Happiness

Zafir skriver:

MEN - jeg vil så også sige, at geder er FRYGTELIGE dyr... Det er helt rigtig at de æder alt hvad de kommer i nærheden af og de stikker af, selvom de har en indhegning på 10tusind m2... grrr... Så ER græsset liiiiige på den anden side af hegnet bare bedre...

Ja det kan de jo Det havde jeg ikke lige tænkt på Men så er det en kort glæde Og tanken bag geden var jo at give dem ressourcer til længere tid. I forhold til mælk og lignende

Måske man skulle sende en ko?!

Anmeld

25. november 2010

Zafir

MaybeMe skriver:

Ja det kan de jo Det havde jeg ikke lige tænkt på Men så er det en kort glæde Og tanken bag geden var jo at give dem ressourcer til længere tid. I forhold til mælk og lignende

Måske man skulle sende en ko?!

Jeg så noget med at en ko skal spise en hel lille bigballe, eller noget i den stil om dagen...

Så går det jo ikke med en ko, hvis der ikke er noget græs??... det er nok derfor man tænker ged, fordi de spiser ALT... Men det er jo så også det de gør... mmm...

MEN - Høns er jo ligeså gode til at spise alt og de ødelægger ikke det hele. Så giv hellere nogen høns

Anmeld

25. november 2010

Happiness

Zafir skriver:

Jeg så noget med at en ko skal spise en hel lille bigballe, eller noget i den stil om dagen...

Så går det jo ikke med en ko, hvis der ikke er noget græs??... det er nok derfor man tænker ged, fordi de spiser ALT... Men det er jo så også det de gør... mmm...

MEN - Høns er jo ligeså gode til at spise alt og de ødelægger ikke det hele. Så giv hellere nogen høns

Ja se det var en god ide! Så kan de både få æg og kylling.

Venter spændt på der kommer en orgination med "giv en høne". Der tror jeg godt jeg ville lægge mine penge!

Anmeld

25. november 2010

Fiona78

Zafir skriver:

Anmeld

25. november 2010

Zafir

MaybeMe skriver:

Ja se det var en god ide! Så kan de både få æg og kylling.

Venter spændt på der kommer en orgination med "giv en høne". Der tror jeg godt jeg ville lægge mine penge!

Jahaer Det er en super god idé...

Det er jo også i en prisklasse så ALLE kan være med. stort set...

De der geder kostede vidst 3-400 kr ?... Så meget giver vi ikke i julegaver...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.