Hej søde damer!
Så får i også lige en opdate herfra
Som nogle af jer ved, har jeg ikke set skyggen af fru rød siden vi blev insemineret d.14 oktober. Jeg har ligefrem været på provera uden effekt. Jeg ringede derfor til Skejby i mandag og spurgte, hvordan jeg skulle forholde mig til det hele. Lægen mente, at jeg lige skulle scannes igen, hvilket jeg blev i tirsdags. Meldingen efter scanningen var lige chokerende: mit system er gået i stå og de aner ikke, hvor jeg befinder mig i min cyklus. Lægen understregede at dette tit sker og at det ikke som sådan er alvorligt - det gør bare ønsket om et kort IVF-forsøg umuligt inden jul
Den skulle lige sluges - havde jo sat mig op til, at vi kunne nå det første IVF-forsøg inden jul og til at vi kunne nøjes med den korte protokol.. Og så skulle det hele pludselig laves om
Men det gode i hele forvirringen er nu, at vi ENDELIG har en plan at forholde os til (hvilket giver mig så meget ro og overskud). Jeg skal starte på p-piller d.2 dec (lidt sjovt, når vi gerne vil have en barn), så vi får styr på min cyklus og jeg får mens. Og d.28 dec skal jeg så starte på næsespray, så vi kan komme igang med IVF (nu den lange protokol) i januar
Wee.. Jeg er sikker på, at 2011 bliver vores år og at det nu langt om længe er vores tur til at få de fantastiske streger
En glad Lisbeth, som ser frem til julehygge og opstart på IVF-behandling
Anmeld