Blomsterbryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.477 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Moaar

Vi har snart 4 års bryllupsdag og plejer at give hinanden en gave, der symboliserer bryllupsdagens navn. I år er det så blomsterbryllup, så det er nok rimelig oplagt, hvad jeg får af manden ;o). MEN spørgsmålet er, hvad jeg så skal give ham? Han synes helt sikkert, at det er for feminint, hvis han får en buket blomster og haven går han ikke op i. Har I en god idé til en gave, der har bare en lille smule med blomster at gøre, uden at det decideret ér blomster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

DM88

Et slips med blomster??

Går selvfølgelig kun hvis han går med slips..
Det var bare lige det første der faldt mig ind... Skal nok tænke lidt videre..

Anmeld

25. november 2010

Kay

Moaar skriver:

Vi har snart 4 års bryllupsdag og plejer at give hinanden en gave, der symboliserer bryllupsdagens navn. I år er det så blomsterbryllup, så det er nok rimelig oplagt, hvad jeg får af manden ;o). MEN spørgsmålet er, hvad jeg så skal give ham? Han synes helt sikkert, at det er for feminint, hvis han får en buket blomster og haven går han ikke op i. Har I en god idé til en gave, der har bare en lille smule med blomster at gøre, uden at det decideret ér blomster?

bjørn borg har lavet nogle ret fede boxershorts med blomster på

Anmeld

25. november 2010

JulieE

Moaar skriver:

HVis I har en have, kunne du måske købe nogle blomsterløg eller en træ der vil blomstre  til haven. Så vil I også have et minde fremover

Anmeld

25. november 2010

Moaar

Tak for inspiration alle tre. Slips bruger han kun enkelte gange om året . Boxershort var måske en idé - det bruger han da hver dag . Noget til haven var jo ellers oplagt, men det er mest mig, der glædes ved blomstrende vækster. Han synes, det er fint, hvis der er græs over det hele . Kom gerne med flere idéer.

Anmeld

25. november 2010

sismofutten

Hvad med et billede af dig, kun dækket af blomster?

Anmeld

25. november 2010

Bondepigen

Vejen til mandens hjerte går gennem maven...er det ikke sådan man siger...

Du kunne jo lave en kage til ham fyldt med blomster af marcipan eller fondant...

Ellers synes jeg osse idéen med et billede af dig kun dækket af blomster, lyder som en super gave til din mand...

Anmeld

25. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

bondepigen skriver:

Vejen til mandens hjerte går gennem maven...er det ikke sådan man siger...

Du kunne jo lave en kage til ham fyldt med blomster af marcipan eller fondant...

Ellers synes jeg osse idéen med et billede af dig kun dækket af blomster, lyder som en super gave til din mand...

Fuldstændig samme ide jeg ville forslå! 

Anmeld

25. november 2010

Bondepigen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Fuldstændig samme ide jeg ville forslå! 

Hihi, to sjæle én tanke...

Anmeld

25. november 2010

Chewy

Eller en blomst til hans jakke, når I skal ud og spise og hygge jer på bryllupsdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.