Update fra scanning idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Mullefisen2011

Lovede jo at komme med en opdatering..

Er næsten lige hjemvendt fra klinikken og vi fik den SØDESTE sygeplejerske der bare tog sig god tid til det hele og var enormt forstående og forsigtig.. Blev scannet og ægget var 16 mm stort nu, så jeg skal indsimineres LØRDAG  alt så bare så fint ud..

Vi sad og snakkede og hun forklarede mig hvordan det foregik med ÆL sprøjten og alt det.. er hunderæd for nåle men hun hjalp mig rigtig godt og fik lov til at prøve at stikke i en bold.. Så nu frygter jeg det ikke så meget..

Skal tage sprøjten i aften ved en 10 tiden og så skal jeg møde op på klinikken 11.30 på lørdag og insimineres..

Er bare så nervøs og spændt på det hele..frygter meget at det ikke lykkes, men må bare prøve at være positiv..

Det var en lille update herfra

Og GAAAL det stikker i venstre side af underlivet nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Gaia

Ih det lyder dejligt at du kan blive insimineret på lørdag. Håber virkelig at det lykkes og at du inden længe vil få at vide at der gemmer sig en lille stjerne i maven. Du skal i hvert fald have alt held og lykke herfra. Krydser alt hvad krydses kan 

Anmeld

25. november 2010

Miia90

25. november 2010

Lisbeth1985

26. november 2010

Mullefisen2011

Hvor er i søde.. er virkelig spændt og mega nervøs for i morgen.. ER bare så bange for at der sker noget så det ikke blir til noget.. Men mon dog.. Og så ved jeg ikke hvad jeg skal tro og håbe mere..Men må prøve at tænke positivt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.