Brysterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. november 2010

dipetersen

Hejsa lige et spørgsmål, til alle jer derude.

Er nu 26+3, og oplevede igår at der løb noget ud af mine bryster, er der andre der har oplevet det, omkring samme uge. Eller er jeg bare meget tidlig ude. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Pige2009

dipetersen skriver:

Er nu 26+3, og oplevede igår at der løb noget ud af mine bryster, er der andre der har oplevet det, omkring samme uge. Eller er jeg bare meget tidlig ude. :-)

Det er råmælk, som er ved at løbe til - ganske naturligt

Anmeld

25. november 2010

Sjl-msl-Mkl

dipetersen skriver:

Så vidt jeg ved er det forskelligt. Jeg mener det hedder råmælk, dine bryster er bare i gang med og gøre sig klar til det forestående.

Anmeld

25. november 2010

riepigen

dipetersen skriver:

det er vist helt normalt, med mit første barn fik jeg os rå mælk ret tidligt. fik afvide af lægen at det var vigtigt at få malket det ud fordi der kunne gå betændelse i, og det så ville være smertefuldt at amme når barnet nu kom.

Anmeld

25. november 2010

JustMe

Min læge sagde, at jeg kunne begynde at "lække" allerede ved mit besøg i 13.-14. uge. Mit løber ikke ud, men hvis jeg ikke vasker grundigt, får jeg et lag størknet mælk i skorper på brystvorterne

Er der i øvrigt nogle, der ved, om ammeindlæg ville suge dette, så der ikke kommer skorper?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.