hejsa, jeg skriver under ordet er frit da jeg ikke syntes det passer under andre,
jeg har været alene i stort set hele min gravidtet, og har et barn på snart 3 mdr, har så fundet denne søde men meget uforstående fyr, jeg er ve det man kan sige ung mor, og har ikke planer for at få barn nr 2 før om minimun 3 år, men alligevel presser han skisme allerede på for at jeg skal være gravid igen inden for et år.. ET ÅR! der blev jeg godt nok lige skræmt, vi er ikke engang kærester så vil hn allerede have et barn med mig,
men så for det andet så mener han da at jeg bare slapper af når jeg går hjemme dagen lang, måtte så forklare ham hvordan det var at have en baby og et hus som skal gøres rent og der skal handles ind osv, men det mener han stadig ikke er lige så hårdt som at arbejde, NÅÅRH NEJ det er da ikke hårdt at få sovet max 3 timer om natten, da barnet har kolik, og skriger meget af dagen,
og han kan heller ikke forstå jeg ikke vil have den lille passet. men det er JEG ikk klar til. men det forstår han heller ikke, og jeg sagde fra start da vi begyndte at snakke sammen at der nok kom til at gå ½ år før vi skulle mødes sådan rigtig, men nu er han skide pist off over det,
nøj man hvor kan mænd irretere en, puha havde bar lige brug for luft,
Anmeld