Ja lige et surt oplæg fra mig af. Lidt af historien:
Milan har lige fra han blev født ikke kunne strække hans langefingre ud, og vi har været meget opmærksomme på det, lige fra start. Først fik vi af vide det ville rette sig ud automatisk. Jaja. Det har det jo så ikke gjort, og kommer det jo heller ikke til. ENDELIG får vi en henvisning (2 måneder siden) fra vores egen ekstrem langsomme læge, til ortopædkirugisk afd. på Hvidovre hospital. Der får vi brev fra, at de først har en tid til forundersøgelse, til marts, TIL MARTS!!! Der er drengen jo 10 måneder!! Kan det virkelig være rigtig. Det er jo kun til undersøgelse, da der er ingen der har sagt hvad der præcis skal gøres! ØV! Når snakker med Informations- og Rådgivningsenheden. Damen jeg snakker med er virkelig sød, og forstår situationen, at det hæmmer Milan meget allerede, og hun gør sit for at finde et sted de har tid. Hun ringer tilbage samme dag og fortæller at Hørsholm kan behandle ham senest 1. januar. JUHUUUU. Hun fortæller at vi INTET skal gøre, for Hvidovre sender nu automatisk henvisningen videre, og så kan vi bare vente brev fra Hørshom, YES tænker vi. ENDELIG sker der noget! Når, nu har vi så stadig intet hørt, så jeg inger idag til Hørsholm hospital, og gæt engang. DE HAR INGENTING MODTAGET. Dvs. Vi har ingen tid nogen steder, vi er simpelthen bare bleet slettet på hvidovre hospital uden de har givet os en ny tid. Kan det virkelig være rigtig. Er helt ude af den. Synes det er så dårilgt. Nu kan vi jo starte forfra. !!! ØV.
Bare lige et surt og kedt opstød! Ved ikke rigtig hva jeg nu skal stille op!
Anmeld