Havde ellers glædet mig sådan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Isabeau2206

Hej!

Familien og jeg skal jo flytte i andet hus her d. 16. dec. Et lejet hus gennem min dagplejer, som havde planer om at flytte ned til sin mand som arbejder som kok i Beijing. Men nu har planerne ændret sig; manden er kommet hjem fordi han ikke kunne enes med hans chef, og de står nu faktisk uden tag over hovedet. Vi har jho skrevet under på lejekontrakten og på mandag får hun indskuddet af os. 

De har fået tilbudt og flytte i hendes mors sommerhus, men sagen er at de har planer om at flytte til midtjylland, hvor det er lettere og finde job - manden har bare ikke fundet noget job endnu dernede...? 

Vores lejekontrakt er gældende fra d. 1. jan. 2011 - 1. jan. 2012, samt med 3 mdr. opsigelse fra begge parter. Fordi hun skulle ha´ fløjet ned til Beijing d. 16. dec., fik vi lov og flytte ind den dag. Men beder de om at ha´ huset indtil den 1., kan jeg jo ikke gøre noget, for sådan lyder det på lejekontrakten.

Jeg syns´ bare de gange, jeg har været ovre og aflevere min datter om morgenen, har både hende og hendes mand været i sådan et mærkeligt humør, og føler, de gerne vil spørge mig om noget, eller fortælle mig noget...? Har sådan en dårlig fornemmelse ved det hele nu. Havde ellers glædet mig helt vildt til og flytte i det hus!

Nu er manden og jeg tvunget til og melde os ind i en boligforening, for at være på den sikre side, hvis de kommer om et år og vil ha´ deres hus igen. Vi har godt nok kun skrevet lejekontrakt på 1 år, men de havde ikke planer om at komme hjem før om min. 2 år fra Beijing (hvor de nu ikke skal bo alligevel) Men det havde noget at gøre med Told & skat, og lejereglerne for huse osv., at vi kun lejede for 1 år.

Bare så træls, det hele nu!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Isabeau2206

Huset, vi havde glædet os sådan til og bo i...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2010

Sofia

Hvor er det træls for jer! Håber I finder en løsning, måske er det også bedre for jer, at finde en helt anden lejebolig, nu når det er så usikkert om I kan bo der i et år eller i to. Held og lykke med det hele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.