Aiii - nu stopper det!!!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Zafir

20-50 cm sne og snestorm på lørdag (rettet - ammehjerne!!)!!! For en gangs skyld er der mange der har meldt tilbage at de kommer til mit fødselsdags selskab. Skal have 2 veninder til middag lørdag og familien og det til boller og lagkage søndag.

Det er simpelthen FOR MEGET...  også i november INDEN min fødselsedag æv æv.

Jeg håber fanmer at mine gæster har fået vinterdæk på og har en del tålmodighed. - og at vejret arter sig bedre end det lige ser ud til nu.

SÅK SÅK...

Nå, men altså - jeg trængte bare lige til at brokke mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Kaufie

....siger du.....

Jeg har termin på mandag og er sandsynligvis en hurtig føder..... Snekaos gennem midtbyen er bare IKKE i orden nu - jeg skal kunne komme frem når jeg skal...tak!

Mette, 39+3

Anmeld

25. november 2010

Zafir

Kaufie skriver:

....siger du.....

Jeg har termin på mandag og er sandsynligvis en hurtig føder..... Snekaos gennem midtbyen er bare IKKE i orden nu - jeg skal kunne komme frem når jeg skal...tak!

Mette, 39+3

Naiii Så har du termin på min fødselsdag

Men altså - Jeg ved godt at Søren (Thjuls mand) sidste år sagde, at det var da PRÆCIS grunden til at skulle få børn om vinteren, så man fik lov til at køre i kampvogn... mmm...

Men jeg HÅBER altså at du kommer frem i ordenlig tid. Har du født før? Så kan du måske komme på sygehuset INDEN du får veer??

Anmeld

25. november 2010

Kaufie

Zafir skriver:

Naiii Så har du termin på min fødselsdag

Men altså - Jeg ved godt at Søren (Thjuls mand) sidste år sagde, at det var da PRÆCIS grunden til at skulle få børn om vinteren, så man fik lov til at køre i kampvogn... mmm...

Men jeg HÅBER altså at du kommer frem i ordenlig tid. Har du født før? Så kan du måske komme på sygehuset INDEN du får veer??

Hehe.... vi bor heldigvis ikke så langt fra falck-stationen, men har nu ikke set om de har kampvogne klar.....

Min første fødsel startede med veer, da jeg var 41+0 - og 4,5time senere var William ude - og eftersom det som oftest går hurtigere 2. gang, så har jeg fået besked på at komme såsnart jeg får veer.... De sidste par dage har plukveerne bidt lidt, så jeg tror på min krop er klar til at slå rekorden når først vi går i gang for alvor.....

Anmeld

25. november 2010

Zafir

Kaufie skriver:

Hehe.... vi bor heldigvis ikke så langt fra falck-stationen, men har nu ikke set om de har kampvogne klar.....

Min første fødsel startede med veer, da jeg var 41+0 - og 4,5time senere var William ude - og eftersom det som oftest går hurtigere 2. gang, så har jeg fået besked på at komme såsnart jeg får veer.... De sidste par dage har plukveerne bidt lidt, så jeg tror på min krop er klar til at slå rekorden når først vi går i gang for alvor.....

Uhh... Hehe... Så må man lige holde lidt igen på ve-støvet til dig så til vi ser hvor slemt det blir i weekenden...

Anmeld

25. november 2010

riepigen

Kaufie skriver:

læste lige din tråd og kan virkelig godt forstå du ikke er vild efter sne storm her hvor jeg kommer fra har vi læge helikopter, så den må de sørme lige sende ud efter dig..hehe tror os det er mere bekvemmeligt end en kampvogn men rigtig meget held og lykke

Anmeld

25. november 2010

2babygirls

Zafir skriver:

20-50 cm sne og snestorm på lørdag (rettet - ammehjerne!!)!!! For en gangs skyld er der mange der har meldt tilbage at de kommer til mit fødselsdags selskab. Skal have 2 veninder til middag lørdag og familien og det til boller og lagkage søndag.

Det er simpelthen FOR MEGET...  også i november INDEN min fødselsedag æv æv.

Jeg håber fanmer at mine gæster har fået vinterdæk på og har en del tålmodighed. - og at vejret arter sig bedre end det lige ser ud til nu.

SÅK SÅK...

Nå, men altså - jeg trængte bare lige til at brokke mig...

Jeg piver også her  Hvert år hjælper jeg familier med kræftramte børn til juletræsfesten, og som der ser ud nu vil Martin ikke have jeg kører med Madeleine i det vejr

Så skal både undvære festen og også min mand

Anmeld

25. november 2010

Zafir

Tina&Martin skriver:

Jeg piver også her  Hvert år hjælper jeg familier med kræftramte børn til juletræsfesten, og som der ser ud nu vil Martin ikke have jeg kører med Madeleine i det vejr

Så skal både undvære festen og også min mand

Hvor træls altså!!!...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.