bum bummelum...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. november 2010

HopinWishin

Jeg har ægløsning i dag...det føles mærkeligt at vi ikk engang behøver prøve på at blive gravide ... Der er jo ikke rigtig noget at komme efter.. er stadig lidt gal på kærestens læge... Da min kæreste ringede til hans læge for at høre resultatet af hans sædprøve sagde lægen ..''Jamen det ser jo fint ud, den er lig nul''... min kæreste gentager ''nul?''.... Lægen: ''Ja det var dig der lige er blevet steril ikke?''.... Kæreste: ''Øh nej vi prøver at blive gravide...''

Flot!

Tænker også fremover... vi skal altid i behandling, hver gang vi ønsker at få et barn..... Orker man det psykisk, hvis man altid har drømt om tre børn...?....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Tropez

siger bare hvaaaaaad, det er jo helt forrykt det der, håber alligevel snart det, kan lykkes for jer

Anmeld

25. november 2010

Putomanen

Øv, den var godt nok tarvelig! Er I sikre på, at det er hans test, han har givet svar på, når han har rodet sådan rundt i det?

Men det er sku en ærgelig måde, at få det at vide på! Kæresten og jeg har også lige bestilt tid hos lægen i dag, for at snakke om, eventuelt at få lavet nogle tests, da der ikke sker noget. Jeg håber da, at det går lidt bedre for os

Du får lige en  herfra

Anmeld

7. december 2010

HopinWishin

Putomanen skriver:

Øv, den var godt nok tarvelig! Er I sikre på, at det er hans test, han har givet svar på, når han har rodet sådan rundt i det?

Men det er sku en ærgelig måde, at få det at vide på! Kæresten og jeg har også lige bestilt tid hos lægen i dag, for at snakke om, eventuelt at få lavet nogle tests, da der ikke sker noget. Jeg håber da, at det går lidt bedre for os

Du får lige en  herfra

Tak skal du ha =)

Håber det gik bedre for dig?

Anmeld

7. december 2010

Putomanen

HopinWishin skriver:

Tak skal du ha =)

Håber det gik bedre for dig?

Jo tak

Vi har fået en henvisning til en gynækolog, som vi skal til samtale med i morgen. Så tager vi den derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.