Grupper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Tystys14

Hej og godmorgen

Ville lige høre, er der nogen der ved noget om hvornår man kan begynde at gå til fødselsforberedelse? og mødregrupper?

Er i 26+6, og kan ikke rigtigt finde noget om det her i Vordingborg, nogen der ved hvor man kan undersøge det? eller som ved hvornår og hvor, der starter noget op her nede af?

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Valle81

Cho skriver:

Hej og godmorgen

Ville lige høre, er der nogen der ved noget om hvornår man kan begynde at gå til fødselsforberedelse? og mødregrupper?

Er i 26+6, og kan ikke rigtigt finde noget om det her i Vordingborg, nogen der ved hvor man kan undersøge det? eller som ved hvornår og hvor, der starter noget op her nede af?

På forhånd tak.

I Viborg gå r man til fødselsforberedelsen genne AOF mener jeg det er - der hænger opslag ved jordemoderen om det.

Mødregrupper er sunhedsplejesken der sætter en i grupper i det mråde man bor i med de der nu har født omkring samme tidspunkt ca omkring der hvor børnene er lige godt 2 mdr.

Håber det gav lidt svar, men elleres så ring til din jordemor ang fødselsforberedelser og den sp ang mødregrupper:0)

Christina

Anmeld

25. november 2010

Tystys14

tusind tak  så er det bare fødselsforberedelsen, havde tænkt på at spørge jordmorderen her den 13 dec. men ved ikke om det så er forsent? eller om det er for tidligt ? det er jo lidt der mit dilemma er, ved ikke hvornår man skal begynde på den salgs.

Anmeld

25. november 2010

Kløver

Cho skriver:

Hej og godmorgen

På forhånd tak.

Jeg kender kun til fødselsforberedelse gennem sygehuset, og de ligger meget tæt op af termin, men man får tid gennem jordemoderen, og er kun et arrangement på 1 eftermiddag, mødregrupper tror jeg er noget man får tilbudt gennem sundhedsplejersken efter fødslen, men ja var da egentlig et godt spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.