Woooow mand!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Barbamama

Jeg kravler ind og gemmer mig godt herinde for stemningen på Ordet er Frit er da gået HELT amok!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

mama09

michella80 skriver:

Jeg kravler ind og gemmer mig godt herinde for stemningen på Ordet er Frit er da gået HELT amok!!!!

hvor? er nyseri.. er som regel kun herinde, for synes ikke de snakker pænt andre steder...

Anmeld

25. november 2010

TbCp

Nogen speciel tråd du tænker på?

Anmeld

25. november 2010

Karo

Hvor henne ??????

Er nemmelig rigtig nysgerig

Anmeld

25. november 2010

ooo

Jeg har læst en tråd om julehjælp, hvor der var en diskussion om hvem der var berettiget til julehjælp. Den var ikke helt god.

Jeg kan ikke lide de diskussioner, så dem holder jeg mig laaangt fra. Kan også bedst lide det herinde. Her er rart, hyggeligt og fredeligt.

Anmeld

25. november 2010

Karo

Metchen skriver:

Jeg har læst en tråd om julehjælp, hvor der var en diskussion om hvem der var berettiget til julehjælp. Den var ikke helt god.

Jeg kan ikke lide de diskussioner, så dem holder jeg mig laaangt fra. Kan også bedst lide det herinde. Her er rart, hyggeligt og fredeligt.

Jeg syndes tit det med den grimme stemning kommer i perioder.

Jeg syndes tit man kan læse på ts indlæg om der kan blive problemer, og så holder jeg mig væk. Jeg er ikke altid så god til at formulere mig og så er jeg bange for at blive misforstået.

Men jo det er dejligt med en lille hule man kan gemme sig i

Anmeld

25. november 2010

TbCp

Metchen skriver:

Argghhh ja... den læste jeg også.

Kan blive helt pinlig berørt over hvordan nogle opfører sig!

Anmeld

25. november 2010

ooo

Karo skriver:

Jeg syndes tit det med den grimme stemning kommer i perioder.

Jeg syndes tit man kan læse på ts indlæg om der kan blive problemer, og så holder jeg mig væk. Jeg er ikke altid så god til at formulere mig og så er jeg bange for at blive misforstået.

Men jo det er dejligt med en lille hule man kan gemme sig i

Lige præcis!

Det er også tit at jeg fornemmer på ts om det bliver en problematisk tråd, og så vælger jeg ikke at kommentere. Jeg er slet ikke god til når bølgerne går højt, og synes ikke om at der bliver skrevet så grimt til hinanden. Hvis jeg ikke kunne finde på at sige det til personen i virkeligheden, så vil jeg heller ikke skrive det i en tråd.

Anmeld

25. november 2010

Ranarupta

michella80 skriver:

Hold da k*ft, mand! Jeg får så ondt i maven af sådan noget!

Jeg synes, at det er helt i orden, at der er delte meninger, men de må luftes på en ordentlig måde og det er der folk, der ikke magter derinde.

Jeg synes, at det vidner om en voldsom umodenhed hos de brugere. 

Dejligt, at vi har vores hule, hvor man kan sige sin mening uden at blive punket oveni hovedet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.