Ved ikke hvad jeg skal tro!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. november 2010

2721

Tirsdag formiddag blev jeg akut sendt på gynækolisk afdeling da jeg havde meget kraftige smerter i underlivet og blødte. Mistanken var at min spiral sad forkert. Vi ankomer på hospitalet og efter en timea venten blir jeg kaldt ind. Blir undersøgt og de bekræfter at det er spiralen den er gal med. Jeg ber dem om at tage den ud. De scanner lidt videre lige for at tjekke alt er som det skal være og det er det. Kan allerede mærke en forskel og de siger at så kan jeg godt tage hjem igen og at jeg skal huske at tale med lægen om anden prævention.
Så i går aftes ringer min læge til mig får at høre mig hvordan jeg har det med det hele. Jeg siger at jeg stadig har lidt ondt men det er meget bedre. Hun spørger så til hva vi nu vil gøre med denne uplanlagte graviditet da jeg jo allerede har rigligt med vores dreng! A hvad for en graviditet siger jeg så? Det har jeg intet hørt om!!!!
ja hospitalet havde skrevet til hende at jeg var kommet med en komplikation i tidlig graviditet som nu var løst!??!
Siger de har de altså ikke sagt
til mig!!
Det ender med vi aftaler at hun kontakter hospitalet og prøver at finde ud af hvad der sker om det er en fejl eller ej.
Forstår simpelthen ikke hvad der sker???!!!
Er så nervøs for jeg ger gravid!

Skulle bare lige ud med min frustrationer og angst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Kildebakken

2606peanut skriver:

Tirsdag formiddag blev jeg akut sendt på gynækolisk afdeling da jeg havde meget kraftige smerter i underlivet og blødte. Mistanken var at min spiral sad forkert. Vi ankomer på hospitalet og efter en timea venten blir jeg kaldt ind. Blir undersøgt og de bekræfter at det er spiralen den er gal med. Jeg ber dem om at tage den ud. De scanner lidt videre lige for at tjekke alt er som det skal være og det er det. Kan allerede mærke en forskel og de siger at så kan jeg godt tage hjem igen og at jeg skal huske at tale med lægen om anden prævention.
Så i går aftes ringer min læge til mig får at høre mig hvordan jeg har det med det hele. Jeg siger at jeg stadig har lidt ondt men det er meget bedre. Hun spørger så til hva vi nu vil gøre med denne uplanlagte graviditet da jeg jo allerede har rigligt med vores dreng! A hvad for en graviditet siger jeg så? Det har jeg intet hørt om!!!!
ja hospitalet havde skrevet til hende at jeg var kommet med en komplikation i tidlig graviditet som nu var løst!??!
Siger de har de altså ikke sagt
til mig!!
Det ender med vi aftaler at hun kontakter hospitalet og prøver at finde ud af hvad der sker om det er en fejl eller ej.
Forstår simpelthen ikke hvad der sker???!!!
Er så nervøs for jeg ger gravid!

Skulle bare lige ud med min frustrationer og angst!

Det lyder da virkelig traumatisk, håber det er en fejl og du ikke er gravid

Anmeld

25. november 2010

CamiRon

Har du prøvet at teste? Også for at få en hurtig afklaring!

Men sikke en besked at få i telefonen og på den måde! Jeg tror sgu jeg var besvimet!! F**K!!

Er meget spændt på at høre hvad dine læge finder ud af eller hvad en evt. test siger!!

Krydser for at du får den besked du ønsker - hvad det så end er!

Anmeld

25. november 2010

2721

Kildebakken skriver:

Det lyder da virkelig traumatisk, håber det er en fejl og du ikke er gravid

syntes jeg godt nok også. Det er da bare en fejl, man ikke laver.

Anmeld

25. november 2010

2721

CamiRon skriver:

Har du prøvet at teste? Også for at få en hurtig afklaring!

Men sikke en besked at få i telefonen og på den måde! Jeg tror sgu jeg var besvimet!! F**K!!

Er meget spændt på at høre hvad dine læge finder ud af eller hvad en evt. test siger!!

Krydser for at du får den besked du ønsker - hvad det så end er!

regner med at trille op med lille manden og købe en test når det er sove tid. Tro mig jeg panikkede sad bare og gloede ud i luften i 2 timer indtil kæresten kom hjem. Ønsker ikke at være gravid!! Og hvis jeg er hvorfor fortalte de mig det ikke

Anmeld

25. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

2606peanut skriver:

syntes jeg godt nok også. Det er da bare en fejl, man ikke laver.

Hold da op søde. Nej den fejl må man slet ikke begå. Hverken at glemme at sige det til dig, eller kontakte dig på den måde og ikke have fortalt dig det før. Uanset om det passer eller ej... 

Sikke noget... Kan fornemme jeg skal ønske du ikke er gravid 

Kan du virkelig holde dig fra at teste? 

Anmeld

25. november 2010

Caroline86

ej for pokker da, søde!

Jeg krydser mine små poter for at du ikke er gravid - endnu! Det er sikkert fint for Jer alle at vente lidt med det Men hvis du er gravid og du ikke vil have en abort skal I skam nok klare det alligevel! Jeg har jo set med egne øjne hvor god en mor du er for din lille lækkermås (selvom han er lidt større nu )...

Kæmpe store kram og masser af tanker herfra!

Anmeld

25. november 2010

2721

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hold da op søde. Nej den fejl må man slet ikke begå. Hverken at glemme at sige det til dig, eller kontakte dig på den måde og ikke have fortalt dig det før. Uanset om det passer eller ej... 

Sikke noget... Kan fornemme jeg skal ønske du ikke er gravid 

Kan du virkelig holde dig fra at teste? 

ved det ikke helt. Men gruer virkelig for svaret. Plus at min sidste graviditet kunne ikke ses på test. Det blev opdaget via scanning. Altså jeg var forfærdelig syg under min første graviditet. Og har et barn som har brug fon for ekstra støtte. Så syntes ikke det ville være fær over for ham eller farmand da jeg bare intet kunne i mere end 6 mdr.
tak for de krydsede fingere

Anmeld

25. november 2010

2721

Min læge har lige ringet! Der er sket en forbyttelse af journalerne og jeg er IKKE gravid! Puha jeg er SÅ lettet De undskyldt mange gange på hospitalet og ville nu gå i gang med at finde den rigtige gravide kvinde. Det bare efter min mening under al kritik at sådan noget kan ske! De sagde dog de gerne lige ville se mig en ekstra gang og liiiige dobbelt tjekke?? Hmmm
tak for jeres krydsede finger de har klart hjulpet

Anmeld

25. november 2010

2721

Caroline86 skriver:

ej for pokker da, søde!

Jeg krydser mine små poter for at du ikke er gravid - endnu! Det er sikkert fint for Jer alle at vente lidt med det Men hvis du er gravid og du ikke vil have en abort skal I skam nok klare det alligevel! Jeg har jo set med egne øjne hvor god en mor du er for din lille lækkermås (selvom han er lidt større nu )...

Kæmpe store kram og masser af tanker herfra!

Tak Søde
heldigvis var det en fejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.