Tirsdag formiddag blev jeg akut sendt på gynækolisk afdeling da jeg havde meget kraftige smerter i underlivet og blødte. Mistanken var at min spiral sad forkert. Vi ankomer på hospitalet og efter en timea venten blir jeg kaldt ind. Blir undersøgt og de bekræfter at det er spiralen den er gal med. Jeg ber dem om at tage den ud. De scanner lidt videre lige for at tjekke alt er som det skal være og det er det. Kan allerede mærke en forskel og de siger at så kan jeg godt tage hjem igen og at jeg skal huske at tale med lægen om anden prævention.
Så i går aftes ringer min læge til mig får at høre mig hvordan jeg har det med det hele. Jeg siger at jeg stadig har lidt ondt men det er meget bedre. Hun spørger så til hva vi nu vil gøre med denne uplanlagte graviditet da jeg jo allerede har rigligt med vores dreng! A hvad for en graviditet siger jeg så? Det har jeg intet hørt om!!!!

ja hospitalet havde skrevet til hende at jeg var kommet med en komplikation i tidlig graviditet som nu var løst!??!
Siger de har de altså ikke sagt
til mig!!
Det ender med vi aftaler at hun kontakter hospitalet og prøver at finde ud af hvad der sker om det er en fejl eller ej.
Forstår simpelthen ikke hvad der sker???!!!
Er så nervøs for jeg ger gravid!
Skulle bare lige ud med min frustrationer og angst!

Anmeld