Hjemmet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. november 2010

louiseHasselstrøm

Hvor tit gør i rent og er det den store hovedrengøring hver gang???

Hvad gør i for at holde hjemmet pænt og rent???

Syntes selv det er en uendelig kamp!!

Og det er lige før man kan starte forfra selvom man lige har været det hele igennem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Diana...

Lige nu er det desværre ikke særlig tit da jeg ligger med bækkenløsning og alt mulig andet så jeg kan ikke så meget så alt hænger på manden og da han ikke skal går og gøre rent hele tiden så er det altså lige pt noget der ikke prioteres særligt højt. MEN normalt støvsuger vi hver dag vasker gulv hver anden dag og tager den helt store tur hver søndag når Lucas sover middagslur. Men vi har også 2 katte, 1 langhåret hund og en kanin og de sviner altså så det nødvendigt at vaske gulv hver anden dag. Men sådan er det vel når man vælger at have dyr før jeg fik dyr blev alt kun gjort hver søndag. 

Anmeld

25. november 2010

Valle81

louiseHasselstrøm skriver:

Hvor tit gør i rent og er det den store hovedrengøring hver gang???

Hvad gør i for at holde hjemmet pænt og rent???

Syntes selv det er en uendelig kamp!!

Og det er lige før man kan starte forfra selvom man lige har været det hele igennem...

Med to børn og hver anden weekend 3 børn og to voksne på meget få kvadratmeter - barnevogn der skal stå inde i gang eller stue osv osv så er det en umulig opgave.

VI HAR OPGIVET.

Vi holder det nede så godt vi kan og gør løbende rent efter hvad der trænger - hovedrengøring er en by i Rusland - der er aldrig tid til det, og når vi endelig får det gjort så går der ca en time så kan man overhovedet ikke se der er gjort rent mere:0)

Christinam som har accepteret at rod og nullemænd er ok:0)

Anmeld

25. november 2010

Mormilla

Her hjemme støvsuger vi ca. hver 2-3 dag og der bliver så os vasket gulv. Jeg støver af en gang om ugen og tager os badeværelset en gang om ugen...

Anmeld

25. november 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Her gør vi rent 1 gang om ugen, hvor vi tørrer støv af, ordner badeværelse osv. Vi støvsuger ca. 1-2 gange ugentligt, men fejer derudover hver anden dag. Vaske gulv er vi alt for dårlige til, så måske 1 gang om måneden? Ej, nok lidt mere her på denne årstid, men lkge den del af rengøringen hænger lidt

Hver aften inden jeg går i seng, er huset ryttet, og der er tørret af, hvor det trænger - med 4 mennesker i en lille stue, trænger nogle overflader (udover bordene selvfølgelig) til næsten daglig aftørring. Så det er sådan vi holder det nede. Synes her oftest er pænt og klart til uventede gæster.

Anmeld

25. november 2010

Tdittmann

Valle81 skriver:

Med to børn og hver anden weekend 3 børn og to voksne på meget få kvadratmeter - barnevogn der skal stå inde i gang eller stue osv osv så er det en umulig opgave.

VI HAR OPGIVET.

Vi holder det nede så godt vi kan og gør løbende rent efter hvad der trænger - hovedrengøring er en by i Rusland - der er aldrig tid til det, og når vi endelig får det gjort så går der ca en time så kan man overhovedet ikke se der er gjort rent mere:0)

Det samme her - dog har vi bare 160 m2 at rode og gøre rent på

Anmeld

25. november 2010

Mi

Valle81 skriver:

VI HAR OPGIVET.

Er også selv ved at give op

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

25. november 2010

Mi

Jeg kan altså bare heller ikke følge med, og jeg går endda hjemme

Jeg er ofte efter mand og børn, for ligegyldig hvor meget jeg rydder op efter dem, så roder det lige hurtig til igen. Vasketøj ligger ud over hele badeværelsesgulvet og ved siden af sengen

Og børnenes legetøj er ALLE steder ligesom mandens værktøj

Jeg er selv en samler og det hjælper jo ikke med mange ting, så nu er mit erklærede mål, at vi skal leve efter simple living filisofien, men så få ting som muligt (det går ind til videre IKKE så godt)

Vi har hund, som slæber rigtig meget sand med ind på gulvene, tre børn og et stort hus, stor have og stor værksted. Vi er ALTID bagud.

Skal faktisk støvsuge eller feje hver dag, bliver nok hver anden. Støver af nedenunder hver 14. dag og tager badeværelserne ca samme interval. Ovenpå er det ikke så ofte vi støvsuger eller støver af, men der sviner det heller ikke så meget.

Og nej, mit hjem er ALDRIG klar til uventede gæster

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.