Og hvad er livet så værd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg er enlig mor... IGEN!!!
Jeg fik et barn i 2009 og var alene lige fra starten af. Havde egentlig vænnet mig til tanken om at sådan skulle det være resten af mine dage. Mit barn og jeg.
Pludselig dukker der den her mand op og ændre hele vores hverdag. Han tager mit barn til sig som var det hans eget og han elsker mig ubetinget. Og et er selvfølgelig gengældt.
Efter et godt stykke tid i forhold begynder vi at snakke fremtid og får også øje på drømmehuset. Vi kan se det hele for os, og for første gang kunne vi begge to se vores fremtid for os i billeder.
Vi satte alt i værk for at få det her drømmehus og selv om det var langt væk fra alt hvad jeg havde af omgangskreds ville jeg det her mere end noget andet.

1 måned før vi skal flytte ind går han fra mig. Med den begrundelse at han har brug for mere frihed.
Igennem hele vores forhold har han givet udtryk for at det var det han ville og at han endelig han fundet ud af hvad han ville med sit liv. Jeg spurgte ham tit om han ikke snart trængte til at komme ud sammen med drengene eller ligenede og svaret var altid NEJ!!

Nu sidder jeg tilbage her.... Dybt ulykkelig og har svært ved at finde en mening med livet. Mange af jer siger nok "Hvad med dit barn?!" Ja, hvad med mit barn?? Jeg elsker mit barn over alt på jorden men jeg er ikke en god nok mor. Jeg har intet overskud og ingen resourser og jeg magter kun mit barn meget lidt.
Mit barn fortjener bedre.

Når jeg ikke kan gøre den mand glad som jeg elskede alle mest. Når jeg ikke er værd at kæmpe for.
Når alt hvad jeg gav og gjorde er så let at kaste på gulvet.... Hvad er jeg så værd?

Jeg tør ikke elske igen. Jeg tør ikke tro på fremtiden.

Jeg er færdig. Jeg er fuldstændig færdig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Noneother

Jeg aner ikke hvad jeg skal råde dig til, men ville bare lige sige at jeg har læst dit indlæg og

Det må være en dybt forfærdelig følelse du sidder tilbage med nu.
Har du ikke en tæt veninde du kan tage ned til lidt tid, som ligesom kan bakke dig op, og hjælpe dig til du er lidt ovenpå igen?

Anmeld

25. november 2010

Kløver

Anonym skriver:

Jeg fik et barn i 2009 og var alene lige fra starten af. Havde egentlig vænnet mig til tanken om at sådan skulle det være resten af mine dage. Mit barn og jeg.
Pludselig dukker der den her mand op og ændre hele vores hverdag. Han tager mit barn til sig som var det hans eget og han elsker mig ubetinget. Og et er selvfølgelig gengældt.
Efter et godt stykke tid i forhold begynder vi at snakke fremtid og får også øje på drømmehuset. Vi kan se det hele for os, og for første gang kunne vi begge to se vores fremtid for os i billeder.
Vi satte alt i værk for at få det her drømmehus og selv om det var langt væk fra alt hvad jeg havde af omgangskreds ville jeg det her mere end noget andet.

1 måned før vi skal flytte ind går han fra mig. Med den begrundelse at han har brug for mere frihed.
Igennem hele vores forhold har han givet udtryk for at det var det han ville og at han endelig han fundet ud af hvad han ville med sit liv. Jeg spurgte ham tit om han ikke snart trængte til at komme ud sammen med drengene eller ligenede og svaret var altid NEJ!!

Nu sidder jeg tilbage her.... Dybt ulykkelig og har svært ved at finde en mening med livet. Mange af jer siger nok "Hvad med dit barn?!" Ja, hvad med mit barn?? Jeg elsker mit barn over alt på jorden men jeg er ikke en god nok mor. Jeg har intet overskud og ingen resourser og jeg magter kun mit barn meget lidt.

Når jeg ikke kan gøre den mand glad som jeg elskede alle mest. Når jeg ikke er værd at kæmpe for.
Når alt hvad jeg gav og gjorde er så let at kaste på gulvet.... Hvad er jeg så værd?

ved ikke hvad jeg skal sige, men vil sende dig en kæmpe krammer

Anmeld

25. november 2010

Carina1977

Anonym skriver:

Hvor lang tid siden skete det? For det er meget normalt at have det som du har det, når det ikke er så længe siden det er sket. Jeg kan huske at da min daværende kæreste forlod mig, der var der også mange følelser og tanker, der kørte rundt oppe i mit hoved. Der gik faktisk et halvt år, før jeg havde det godt med situationen, og kunne tænke at det var ham der var et fjols, at jeg kunne finde en som fortjente mig. Det er klart du har grimme tanker oppe i dit hoved, men tro mig, der er ingen der er en bedre mor til dit barn end dig.

Jeg har prøve 3 gange at der var en fyr der gik fra mig....og jeg kom igennem det hver gang. Det er desværre en del af livet, og det gør os stærkere. Måske lærer man også en del om forhold, tager det videre i det næste forhold, og finder måske ud af, hvad man selv forlanger af et forhold, og hvilken mand der kan udfylde det. På mig lyder det som om at din x ikke har været 100 % klar til forholdet. Han har måske sagt nogle ting han ikke mente helhjertet, og da det så begyndte at blive alvor, stak han halen mellem benene. Der findes altså mænd derude, der er parat til et seriøst forhold, og du skal nok finde en af de mænd med tiden.....det fortjener du. Du bliver nødt til at tænke rationelt nu, lige trække vejret en ekstra gang, og tænke om denne fyr virkelig er det værd? Klart du har det dårligt nu, det ville være mærkeligt andet, men det er ikke dig, der har gjort noget forkert. Dit barn har brug for dig, og du har brug for dit barn. Det kan godt være du synes at du ikke er en god mor lige nu. Jeg er bare sikker på at du om et par måneder ikke kan forstå at du tænkte som du lige har gjort nu. Nogen gange når man har det svært, tænker man at det hele kan være lige meget. Det er en sund reaktion, og viser bare at du kun er et menneske med følelser.

Du får et kram herfra og et klap på skulderen, for jeg ved at du nok skal komme igennem det her Jeg ved ikke om det jeg skrev gav mening eller at du har fået noget ud af det. Men det var blot mine tanker, da jeg havde læst dit indlæg

Anmeld

25. november 2010

Shibby

Opgiv du bare kærligheden..Men den opgir ikke dig. Den vil finde frem til dig før eller siden ^^

Lige nu skal det bare være dit barn og dig-nogen må hjælpe dig netværkmæssigt. Du er kun et menneske,og når hjertet bliver knust er det sgu begrænset hvad man er værd. Healingsprocessen tager tid,-men tiden healer og efterlader et ar som evig reminder.

Det her skal og kan og vil gå over. Vær ked af det. Græd alt det du vil, græd til du ikke kan mere,hammer løs på din pude mens du forestiller dig det er din x kærestes nosser. Afreager.

Baby.dk er kun et klik væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.