Det er ikke sikkert at I har bemærket det, men jeg har holdt en pause herfra. Jeg kunne ikke klare mere babysnak og positive graviditetstests. Jeg kunne jo ikke tænke på andet, hvilket gjorde mig ked fordi det bare ikke ville lykkedes for mig at blive gravid. Og jeg var træt af at gå og være ked hele tiden!
Der er sket lidt siden sidst. Jeg blev scannet d. 5. november og jeg havde igen ægløsning i den forkerte side. Reaktionen var som sidst og jeg brød sammen. Efter at ha snakket med et par veninder kunne jeg endelig holde op med at græde. Nøj, hvor var det bare hårdt endnu engang at måtte sande at det ikke blev denne gang.
Så hele november er gået med julefrokoster og singlefester. Det har været dejligt at kunne slå sig lidt løs.
Nu har jeg fået tid til endnu en scanning d. 2. november og så håber jeg virkelig at det hele flasker sig denne gang og kan få lov til at give min far den største julegave nogensinde. Tiden skal nok gå hurtigt for jeg skal holde fødselsdagsfest for tøserne på lørdag og min familie mandag :-)
Anmeld