Barnevognssovetøj i vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.442 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Lise

Hej damer,

Min lille søn skal starte i vuggestue på onsdag. Så skal han naturligvis sove ude i en barnevogn, og det er fint. Det gør han også herhjemme. Men herhjemme ligger han i voksipose og med uldtæppe, og har derfor ikke vildt meget tøj på. Men i vuggestuen får han kun en dyne på i barnevognen. Hvad skal han så have på her i vinter, for at kunne holde varmen??? Termotøj? Fleecedragt? Flyverdragt??? Jeg er helt på bar bund..

HJÆÆÆLP!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

LR85

min lille dreng skal også snart starte, så jeg har også mange tanker om tøj til ham.

Men jeg har bare en flyverdragt, vanter og hue han får på når han skal sove udenfor. Den er godt tyk, til tider lægger jeg også et tæppe hvis det er rigtig koldt

Anmeld

24. november 2010

frk Jensen

Lise skriver:

Hej damer,

Min lille søn skal starte i vuggestue på onsdag. Så skal han naturligvis sove ude i en barnevogn, og det er fint. Det gør han også herhjemme. Men herhjemme ligger han i voksipose og med uldtæppe, og har derfor ikke vildt meget tøj på. Men i vuggestuen får han kun en dyne på i barnevognen. Hvad skal han så have på her i vinter, for at kunne holde varmen??? Termotøj? Fleecedragt? Flyverdragt??? Jeg er helt på bar bund..

HJÆÆÆLP!!!

Min søn går i vuggestue og jeg har lige fået seddel med hjem idag angående sove tøj..

De skal have særskilt tøj med som de sover i. Gerne en fleece heldragt eller en tyk trøje, hue og vanter. De skal ligge i deres skuffe, så det er der hver dag.

Jeg skal ud og have købt en uld heldragt til ham. Det må da bare være der lækreste at sove i.

Og så har de bare dyner over. Skal lige nævnes at deres krybberum er lidt ala et skur, hvor der overhovedet ikke trækker.

mvh Ungermann.

Anmeld

24. november 2010

Lise

Ja, det skal nok lige nævnes at barnevognen skal stå ude i vejret, og ikke i krybberum... uhh, jeg synes det virker så væmmeligt at sove ude i barnevogn kun med dyne. 

Anmeld

24. november 2010

Laulund87

Hmm i Marias vuggestue skal de ikke have noget med til at sove ude..De sover i sådan nogle soveposer med ærmer, og så med dyne

Anmeld

24. november 2010

Lise

Hmm i Marias vuggestue skal de ikke have noget med til at sove ude..De sover i sådan nogle soveposer med ærmer, og så med dyne

Det har de også i den her vuggestue, men Casper er så lille bitte at de mener han vil forsvinde i den... han er 8 mdr og vejer 7,? kg.

Var ved at strikke sådan en dragt engang i uld - måske den dur. Måske jeg skulle gøre den færdig.

Anmeld

24. november 2010

Lise

Lise skriver:

Var ved at strikke sådan en dragt engang i uld - måske den dur. Måske jeg skulle gøre den færdig.

Den her sag ligger næsten færdigstrikket inde i mit skab i str. 1 år - vil den være god?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2010

frk Jensen

Lise skriver:

Ja, det skal nok lige nævnes at barnevognen skal stå ude i vejret, og ikke i krybberum... uhh, jeg synes det virker så væmmeligt at sove ude i barnevogn kun med dyne. 

Så vil jeg nok putte ham i en heldragt og så i deres sove dragter.
og så med en junior dyne omkring... en baby dyne er alt for lille til at kunne nå helt omkring dem.

Anmeld

25. november 2010

Laulund87

Lise skriver:

Det har de også i den her vuggestue, men Casper er så lille bitte at de mener han vil forsvinde i den... han er 8 mdr og vejer 7,? kg.

Maria vejer 8 kg og hun passer den fint

Anmeld

25. november 2010

StineW

Lise skriver:

Herhjemme og i DP bruger vi en trøje ( og evt hue og luffer ) til Emma. Inden hun får dyne på, bliver hun puttet i en Sitbag, så hun har det dejligt lunt hele vejen fra skulder til tå : )

Hilsen Stine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.