Juledrillerier - Gode ideer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.521 visninger
13 svar
6 synes godt om
24. november 2010

ann-kristina

Hej

Nu nærmer sig jo snart 1. december og nisserne vælter frem. Her i vores familie har vi nisser på loftet og næsten hver morgen har de været nede og lave drillerier.

De har sidste år bl.a. farvet mælken blå (kage-pastafarve...) og puttet glimmer i cornflakesene. Men nisserne er ved at løbe tør for gode ideer, så de vil gerne have lidt hjælp.

Så kunne vi ikke lave en laaaang tråd med gode nissedrillerier som kan glæde vores børn her i løbet af december.

Og evt gode ideer til hvordan man kan lave drillerier når man er blevet nisse for en kollega?

Ann-Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Ina33

Her i huset finder nisserne på at bytte rundt på tøjet, så lillebrors tøj pludselig ligger i storesøstres skab. Eller de finder på at tage al overtøjet ned fra knagen og smide det på gulvet.

Anmeld

24. november 2010

Kløver

ann-kristina skriver:

Hej

Nu nærmer sig jo snart 1. december og nisserne vælter frem. Her i vores familie har vi nisser på loftet og næsten hver morgen har de været nede og lave drillerier.

De har sidste år bl.a. farvet mælken blå (kage-pastafarve...) og puttet glimmer i cornflakesene. Men nisserne er ved at løbe tør for gode ideer, så de vil gerne have lidt hjælp.

Så kunne vi ikke lave en laaaang tråd med gode nissedrillerier som kan glæde vores børn her i løbet af december.

Og evt gode ideer til hvordan man kan lave drillerier når man er blevet nisse for en kollega?

Ann-Kristina

hvis de voksne også driller, kan man jo evt flytte den man drilles bil, ikke lngt væk, men evt bare lige 50 meter ned af vejen eller lignende, man kunne også flytte på nogle ting i skabene, så feks glas og tallerkner pludselig har byttet plads

Anmeld

24. november 2010

Ryberg

Pillet batterierne ud af fjernbetjeningerne?

Det ville sikkert drille farmand

Anmeld

24. november 2010

Lolli

Overtræt nogle små skumgummistykker med chokolade og pynt dem som konfekt. Stil dem frem på bordet og se så lige manden når han bider i sådan en.  En klassiker fra min side når vi har haft drillenisser på arbejdet. Behøver jeg nævne at den ikke er så god til små børn?

Anmeld

24. november 2010

Ryberg

Lolli skriver:

Overtræt nogle små skumgummistykker med chokolade og pynt dem som konfekt. Stil dem frem på bordet og se så lige manden når han bider i sådan en.  En klassiker fra min side når vi har haft drillenisser på arbejdet. Behøver jeg nævne at den ikke er så god til små børn?

ÅÅÅÅHHHHH jeg mangler en smiley der banker i bordet og skriger af grin.. for sådan har jeg det da jeg læste dit indlæg..

HAHAHA... Skal næsten prøves

Anmeld

24. november 2010

Manakauapo

Hmm... Ris i tasken eller tape rundt om bordet og stolen, så det kræver et større arbejde, at få det fri

Anmeld

24. november 2010

JulieE

ann-kristina skriver:

Hej

Ann-Kristina

Altså drillenissen derhjemme kunne jo hænge toiletpapirs guirlander på, binde snørebånd på sko sammen, binde jakker og flyverdragter sammen i ærmerne til en lang kæde, putte nødder i skoene... kan ikke lige komme i tanke om mere lige nu

Anmeld

24. november 2010

JulieE

Lolli skriver:

Den er god  jeg har også set den lavet med stegt lever.... Yaikes!!!!  

Anmeld

24. november 2010

Mette+Mathias

Vores drillenisser tryller mælk til cacao (udskiftes), sætter støvler på komfuret (huskes stadig nu 2 år efter), lægger legoklodser i støvlerne, putter legoklodser i madpakken, flytter alle jakkerne.

2 af vores julepynt-nisser er "udnævnt" til drillenisserne, så dem går vi og flytter rundt på, når Mathias ikke ser det, og han bliver lige overrasket og begejstret hver gang, når de har flyttet sig *S*

Man kunne jo også lave en madpakke kun med pålægschokolademadder, farve risengrød med frugtfarve/pastafarve (hvis man kan). Man kan også tage en lille bid af en af madderne i madkassen, gemme et lille stykke rødt stof i madkassen osv osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.