Uhh skal, skal ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Faith

SSL skriver:

haha, jeg er stoppet i hverdagene  Sørens osse, at man gerne vil holde sig slank  Na na na na, du må gerne - der er jo ingen der ved det

Vil det sige at du slet ikke spiser guf i hverdagene????? Nøj hvordan dælen gør du det?

Har forsøgt det der med at skrælle et læs gulerødder og så gnaske på dem, men de fåes bare ikke med chokoladesmag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

SSL

smillaluna skriver:

Vil det sige at du slet ikke spiser guf i hverdagene????? Nøj hvordan dælen gør du det?

Har forsøgt det der med at skrælle et læs gulerødder og så gnaske på dem, men de fåes bare ikke med chokoladesmag

Argh altså - plus/minus ikk  men jeg prøver at holde mig lidt mere tilbage i hverdagene, men kommer der én forbi med et stykke kage, eller en plade marabooou, siger jeg da ikke nej  hehe..

Anmeld

24. november 2010

JCS

hahaha, NEj hvor dejligt med sådan en tråd. Jeg er netop lige kommet hjem fra 2 timers intensiv træning. På vejen hjem fik jeg lyst til at fejre, at jeg havde tabt 1,7 kg på 3 dage - med blandet slik for en 30'er Hold kæft hvor føler man sig som en hjerneløs slave af sukkeret.

Anmeld

24. november 2010

skønneunger

ja jeg skulle lige smage en lille smule lays chips med ketchup smag og nu er posen sku tom godt kæresten og ungerne sover

Anmeld

25. november 2010

Lone Jakobsen

åhh sikke en skøn tråd.

jeg prøver at handle så sjældent som muligt, fordi jeg bare ikke kan gå igennem butikkernes slik afdelingen uden liiige at skal købe noget

Anmeld

25. november 2010

Dansker i England

KittyGirl skriver:

Haha.. det bedste er så, hvis man når at fise over og købe en ny plade, som man kan ligge der i stedet for, for så opdager han det da aldrig... men så begynder man også på den...

ihhhhhhhhh

Det er nok kun mig der har det sådan, har også haft et stort mad problem... eller har

Der er også den regel, at hvis man spiser det hurtigt og slet ikke nyder det, så feder det heller ikke lol

Anmeld

25. november 2010

Faith

Dansker i England skriver:

Der er også den regel, at hvis man spiser det hurtigt og slet ikke nyder det, så feder det heller ikke lol

Jeg har osse hørt at hvis du spiser hos dig selv, og så skynder dig ind til naboen, så kan kalorierne ikke finde dig

Anmeld

25. november 2010

Dansker i England

smillaluna skriver:

Jeg har osse hørt at hvis du spiser hos dig selv, og så skynder dig ind til naboen, så kan kalorierne ikke finde dig

Og hvis du er sammen med en veninde, og hun spiser mere end dig, så feder det, du spiser heller ikke. Elsker disse regler og jeg lever 100 % efter dem - hvilket er grunden til at jeg veje 25 kg for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.