Jer der giver flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

oo

2'eren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Loa

Jeg koger vand, putter i en termokande, og så laver jeg en flaske af gangen når hun er sulten, så jeg hælder vandet (som stadig er varmt) fra termokanden over i flasken og så pulver i..... Håber det er legalt at gøre det sådan

Anmeld

24. november 2010

LR85

henh01 skriver:

Hej tøser.

Når I laver MME til hele dagen, koger i så vandet, lader det køle til 40 grader, blander pulver i og så i køleskabet

eller

koger i vand, hæler på flaske, sætter på køl og først blander pulveret i når barnet skal spise?

jeg koger oftest vandet i elkogeren inden jeg har brug for det. Så er det nåed a nedkøle til når jeg skal bruge det.

Ellers sætter jeg flaskerne i køleskabet og hælder pulver i når det er kølet ned

Anmeld

24. november 2010

merle2010

jeg putter først pulver i, når hun skal spise.. og har så en flaske til kamillethe og en til vælling.. det er det smarteste... laver til 2 døgn ad gangen, med kogt vand, og sætter det så i køleskabet..

Anmeld

24. november 2010

4kløver

SussieThyssen skriver:

Har med mine 3 haft 10 flasker tror jeg eller måske mere..kan ski ikke huske det LOL
men jeg lavede til et døgn ad gangen. Og så skal der være en til kamillete og en til vælling

Det må man ikke mere.. jeg gjorde det også til mine 3 Men da nr 4 kom fik jeg det afvide  syndes da det var nemt når der var mad klar lige til at varme

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

4kløver skriver:

Det må man ikke mere.. jeg gjorde det også til mine 3 Men da nr 4 kom fik jeg det afvide  syndes da det var nemt når der var mad klar lige til at varme

Hvad må man ikke mere??

Anmeld

24. november 2010

jannebjerre

4kløver skriver:

Jo det må man da, bare først når de er fyldt 3mdr...

Anmeld

24. november 2010

smvelf

Vi laver til 1 døgn ad gangen. efter SP anbefalinger

Anmeld

24. november 2010

Valle81

henh01 skriver:

Hej tøser.

Når I laver MME til hele dagen, koger i så vandet, lader det køle til 40 grader, blander pulver i og så i køleskabet

eller

koger i vand, hæler på flaske, sætter på køl og først blander pulveret i når barnet skal spise?

2'eren.

Jeg synes at mme ændrer sig markant i lugten når den er færdigblandet og har stået i køleskabet - det har jeg  ikke brudt mig om.

Christina

Anmeld

24. november 2010

Lise 26

henh01 skriver:

Hej tøser.

eller

det er fuldstændig sådan jeg gør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.