Babydyne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. november 2010

ulleby

Hej,

Er der nogle af jer de rve dom man bør/skal vakse sine ny indkøbt dyner før bruge? Lige som med tøjet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Isabeau2206

ulleby skriver:

Hej,

Er der nogle af jer de rve dom man bør/skal vakse sine ny indkøbt dyner før bruge? Lige som med tøjet?

Det gjorde jeg Men også fordi jeg købte min i Jysk, hvor folk har pillet ved den

Anmeld

24. november 2010

CA

Er der ikke vaskeanvisning med? Normalt vasker du en fjerdyne i maskinen ved det antal grader der stå på og bagefter skal den tørretumbles med tennisbolde. Du kan købe sådan noget specielt vaskemiddel til dyner i f.eks. jysksengetøjslager. Det er ikke særlig dyrt. 

Anmeld

24. november 2010

CA

Hov jeg troede der stod hvordan og ikke om. Ups 

Anmeld

24. november 2010

Moaaar <3

Jeg har ikke hørt om de skal vaskes har købt min i babysam og den er pakket ned.

Men den tager ikke skade af at blive vasket hvis du gerne vil vaske den...tror også jeg måske ville vaske den hvis den bare havde ligget fremme på hylden i jysk.... "gad vide hvem der har rørt den før jeg købte den" ville jeg tænke haha....

Anmeld

24. november 2010

Kløver

ulleby skriver:

Hej,

jeg ved ikke om man bør eller skal, men jeg har gjort det, jeg købte nogle rigtig lækre dyner/hovedpuder på tilbud i jysk, både junior og baby str, og de kunne lige være i en maskine

Anmeld

24. november 2010

ulleby

Tak for jeres svar - tror også mine skal en tur forbi vaskemaskinen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.