kan D dråber få babyér til at græde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.635 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. november 2010

dollygirl

har givet min bebs d dråber i to dage nu og han er begyndt at græde som om han klager over noget eller det gør ondt. kan ikk klar at se på det ..

er der andetn man kan give ham i stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

A.

ja da det er kokosolie i d dråber så køb hellere det som hedder acd dråber de giver ikke ondt i maven

Anmeld

24. november 2010

dollygirl

A. skriver:

ja da det er kokosolie i d dråber så køb hellere det som hedder acd dråber de giver ikke ondt i maven

okay øv ... jamen skal ud og købe det i morgen så . tak

Anmeld

24. november 2010

A.

så lidt vi haft den samme problem med min dreng

Anmeld

24. november 2010

Isabeau2206

lillepuller skriver:

har givet min bebs d dråber i to dage nu og han er begyndt at græde som om han klager over noget eller det gør ondt. kan ikk klar at se på det ..

Mind datter fik hård mave af dråberne, og var utrolig ked af det i den tid, hvor hun fik dem. Vidste ikke der var kokos i, men da jeg fik det at vide, stoppede jeg med og give hende dem i et par dage. Det hjalp.

Nu køber jeg kun de d-dråber, man kan fåpå apoteket. De andre var dem fra Matas. Prøv og stop i et par dage og se om det hjælper og evt. skift mærke.

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

lillepuller skriver:

Tror nu ikke det er kokusolien, men simpelthen d-dråberne i sig selv.
En del mennesker kan ikke tåle D-vitamin tilsat fx kalktabs og i koncentrat, så får de ondt i maven, inkl. jeg selv.
2 af mine småtrolde kunne heller ikke tåle dråberne.
Men prøv den anden slags, og se om det hjælper..ellers tal med lægen om det overhovedet er nødvendigt at give dem D-dråber.
Masser af børn får det ikke på verdensplan og vokser og trives lige fint af den gund.
Mine 2 fik det heller ikke og er store sunde piger i dag.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. november 2010

Palaja

Ja apotekets Multi Tabs er meget bedre for maven, og så skal de ikke opbevares i køleskab, jeg synes i hvert fald de er nemmere at huske når jeg har dem stående ved puslebordet. Det behøver ikke være acd-dråberne mm han har specielt brug for disse for de er ret dyre. 

Anmeld

24. november 2010

dollygirl

Palaja skriver:

Ja apotekets Multi Tabs er meget bedre for maven, og så skal de ikke opbevares i køleskab, jeg synes i hvert fald de er nemmere at huske når jeg har dem stående ved puslebordet. Det behøver ikke være acd-dråberne mm han har specielt brug for disse for de er ret dyre. 

jeg bruger det fra apoteket som er multi tabs ... og han har det skidt ..

Anmeld

24. november 2010

Palaja

lillepuller skriver:

jeg bruger det fra apoteket som er multi tabs ... og han har det skidt ..

Nå for søren, jamen så er det måske muligt som en anden skriver at han slet ikke kan tåle d-vitaminen? 

Anmeld

25. november 2010

dollygirl

Palaja skriver:

Nå for søren, jamen så er det måske muligt som en anden skriver at han slet ikke kan tåle d-vitaminen? 

men jeg ved ikk om det bar er mig .. for i dag har han ikk fået det og han græder ikk .. men måske græd han også fordi han var sulten , det ikk til at vide ..

hvordan reagere barnet hvis det irritere dem de d dråber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.