er der nogen af jer der kan finde udaf det der nutv.dk ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Magsen

er ved at blive sindsyg.. plejer ellers at være ret god til at finde udaf sådan noget .. men nej. jeg kan ikke finde udaf at se programmer på nutv. det eneste der sker er at den der kasse kommer frem og så sker der simpelthen ikke mere??

hvad sker der?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Magsen

kom nu folkens

Anmeld

24. november 2010

2babygirls

Maggieh skriver:

kom nu folkens

får du ikke muligheden for at logge ind og så trykke afspil bagefter ???

Anmeld

24. november 2010

Magsen

Tina&Martin skriver:

får du ikke muligheden for at logge ind og så trykke afspil bagefter ???

eehm, hvorhenne logger man ind?

det der er så det eneste der kommer frem?

Anmeld

24. november 2010

2babygirls

Maggieh skriver:

eehm, hvorhenne logger man ind?

det der er så det eneste der kommer frem?

når du fx vælger de unge mødre afsnit 294 så kommer boxen normalt frem og så kan du vælge at du har abonnement og så klikker du der og logger ind, og så kommer slut billedet som du viser

Anmeld

24. november 2010

CamillaValby

Det burde faktisk komme frem i den rubrik lige som på dit billed.
Hvis du fx går ind og vælger DUM også bare tager et tilfældigt afsnit, og trykker se eller hvad der nu står. Hvis samme rubrik kommer frem som på billedet, tror jeg at du skal have fat på sbs, for min ser slet ikke sådan ud. Så det kan være der er en fejl på.

Har du evt. java osv på? ved ikke om det spille rnogen rolle.

Anmeld

24. november 2010

LR85

Måske har du allerede fået svar, men du skal vælge det afsnit du vil se, og trykke på det eller trykke afspil.

Så kommer der en hvid boks frem hvor der er 3 valgmuligheder, noget med a betale for det ene afsnit, abbonnement, eller noget andet.

Så vælger du hvad du vil, hvis du fx har købt abbonnement så trykker du der og skriver din adgangskode og password, så kan du trykke afspil i det samme hvide vindue. og så derefter starter det.

Anmeld

24. november 2010

Magsen

hmm, det var det jeg troede .. så virker det bare ikke her. fordi bokseen kommer jo frem som vist på billedet der kommer  bare ikke nogen txt

louiseandersen85 skriver:

Måske har du allerede fået svar, men du skal vælge det afsnit du vil se, og trykke på det eller trykke afspil.

Så kommer der en hvid boks frem hvor der er 3 valgmuligheder, noget med a betale for det ene afsnit, abbonnement, eller noget andet.

Så vælger du hvad du vil, hvis du fx har købt abbonnement så trykker du der og skriver din adgangskode og password, så kan du trykke afspil i det samme hvide vindue. og så derefter starter det.

Anmeld

24. november 2010

camillakrath

Jeg har også haft problemer med at åbne det med internet Explorer.

Derfor åbner jeg det med firefox. Prøv at installere det og starte det derfra. Det er et rigtig godt alternativ til Explorer.

Anmeld

24. november 2010

Magsen

camillakrath skriver:

Jeg har også haft problemer med at åbne det med internet Explorer.

Derfor åbner jeg det med firefox. Prøv at installere det og starte det derfra. Det er et rigtig godt alternativ til Explorer.

jeg bruger firefox ..

og har også prøvet med explorer, det virker heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.