Pletblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Anonym trådstarter

Hej alle skønne kvinder :-)

Min kæreste og jeg startede pb baby sidst i sep. dvs. det var der jeg smed p-pillerne.. Jeg fik selvfølgelig min første mens. idet den er præget af pillerne.

Har ventet spændt på min mens. siden. Har taget g-teste men de er negative :-) Jeg har ikke tænkt så meget over at skulle være gravid, vi har taget tiden som den nu kommer. Igår opdagede jeg på toiletbesøget en lille smule blod på papiret, blev glædeligt overrasket og tænkte JUHU nu kan jeg starte på en frisk, men det blev aldrig til mere end det.

Kan det være en lille mens.? en begyndende mens. som bare ikke er kommet endnu? Eller hvad filan er det.

ALLE er velkomne til at deltage i debatten om man har svar, lignende oplevelser eller slet ingenting :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Tanja1234

Det er jo svært at sige lige præcis hvad den lille blødning er.

Min egen erfaring er at efter jeg smed p-pillerne var min mens mellem 1 og 3 uger forsinket indtil jeg blev gravid. Men mener ikke at jeg havde små blødninger i mellem...

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Tanja1234 skriver:

Det er jo svært at sige lige præcis hvad den lille blødning er.

Min egen erfaring er at efter jeg smed p-pillerne var min mens mellem 1 og 3 uger forsinket indtil jeg blev gravid. Men mener ikke at jeg havde små blødninger i mellem...

tak for dit svar.. hvor længe gik der fra at du smed pillerne til at du blev gravid?

Nej men synes også det er lidt underligt, det var ikke andet end en lille smule på papiret, og der kom ikke mere

der er nu gået 24 dage siden jeg skulle have min mens. men er ret sikker på jeg ikke er gravid, medmindre jeg er blevet det i sidste uge, har ikke tjekket siden for 14 dage siden ved lægen

Anmeld

24. november 2010

Tanja1234

Der gik kun lidt over 2 måneder. så det var bare skønt. Endte desværre med en SA og ville derefter vente med at blive gravid pga arbejde.

Men (u)heldigvis var min mens for tidligt på den os så snød min ÆL så jeg blev gravid alligevel )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.