Mangler fokus :) Baby VS Eksamen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Bruus

Ihhhh, jeg kan slet ikke koncentrere mig om min eksamensopgave lige nu, som skal afleveres i morgen!!!
Jeg bliver ved med at tænke på den forestående nakkefoldsscanning på fredag kl.08.15, som jeg glæder mig sååååååå meget til
Den skal fejres med en tur ud og spise og i biografen med vores forældre om aftenen Så må vi håbe på lutter gode nyheder Men kan ikke se hvorfor vores lille foster ikke skulle havde det ganske fortræffeligt derinde i den varme hule Glæder mig bare så meget til at kunne fortælle den gode nyhed til alle og enhver!

Jubiiiii hvor vi glæder os - nu skal vi kun sove 2 gange mere

Bare et lille indlæg fra mig, som burde være dybt fokuseret på Den pressehistoriske udvikling i Danmark, men som hellere vil tænke på Baby, familie og hyggelige stunder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

AnnePedersen

man får bare sat tingene meget i perspektiv... så har fuld forståelse for hvordan du har det.

Anmeld

24. november 2010

Bruus

AnnePedersen skriver:

man får bare sat tingene meget i perspektiv... så har fuld forståelse for hvordan du har det.

Hehe, ja det tror jeg du har ret i. Men nu lægger jeg mig i selen!!! Giver lige denne opgave en skalle så den kan blive færdig Så må jeg tænke videre på den lille bagefter.... First things first

Anmeld

24. november 2010

Sofia

I know the feeling!!!! Kan slet heller ikke koncentrere mig om eksamenslæsning, har tusind andre ting i hovedet, og sidder på baby.dk konstant

Men held og lykke med opgaven, det bliver da SKØNT at få den ud af verden!!

Anmeld

24. november 2010

Riksen

Jeg føler med dig! Jeg sidder selv med specialet og kæmper - har måttet rationere mine daglige tjek af baby.dk for ikke at glemme studiet helt. Men gør dig selv den tjeneste at kigge på eksamensopgaven først, og så belønne dig selv med baby-net-kigning bagefter. Så føler du at du har fortjent det

Ja, selvfølgelig får I gode nyheder på fredag

Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.