Jeg var til jordemoder igår, og hørte dejlig hjertelyd fra den lille
Mit blodtryk var fint, og livmoderen var vokset med 7,5 cm siden den 5. oktober, så den er god stor - der er vidst ikke noget at sige til jeg synes det begynder at fylde - er idag 21+0, så er over halvvejs...
Jeg blev sygemeldt her den 11.11.10, fordi jeg simpelthen har haft så ondt i bækkenet... lægen ville ikke give en vurdering på om det var bækkenløsning, så fortalte igår jordemoder om mine smerter... Hun gav mig en brochure, med et tlf.nr. til fysioterapeuterne på svendborg sygehus, og sagde jeg skulle ringe derned, fordi hun mente jeg havde bækkenløsning
Fik ikke ringet derned idag, så skal have ringet imorgen, for at få en tid - men hold op det gør ondt idag - er glad for at min søn er på besøg ved farmor og farfar til imorgen...
Hvad gjorde I, da I havde bækkenløsning??? Jeg er selv hjemme denne uge med min søn, og har fået en skammel ud på badeværelset, så han selv kan kravle op og ned når han skal skiftes - har en lille skammel i bilen, så han selv kan kravle op og ned fra hans autostol, så jeg ikke skal løfte ham... Men synes bare det er svært 100 % at lade være med at løfte noget...
Gode råd modtages gerne!!
Knus Birthe
Anmeld