købsloven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Mischa

Kan man altid fortryde et køb uanset hvad det er for et køb?

Jeg har bestilt slægtsbog fra min mors side af familien som er igang med at blive lavet. men min søster har også købt den og kan ikke rigtig se hvad jeg skulle bruge den til når hun også har købt den...

Bogen koster 7000 kr.. puhhaa.. Synes at det var en hyggelig ting at have til sine børn men nu har jeg altså fortrudt, jeg har stadig ikke fået bogen for den er ikke færdig.

den bliver lavet af Nordisk slægtsforskning i Viborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

sarahb

det kan man ikke kun hvis der er retur ret..
Det er kun en service at butikkerne bytter og ikke en regel eller lov. Men du skal lige tjekke op med stedet og da det er en personlig gave tror jeg ikke chancen er så stor.

Anmeld

24. november 2010

Chewy

Så kan du nok ikke bare fortryde. Det er jo ikke en vare, de bare kan sælge til en anden. Desværre! Puha, 7000 er mange penge for en ting man ikke ønsker 100 %...

Anmeld

24. november 2010

Mischa

sarahb skriver:

Det er kun en service at butikkerne bytter og ikke en regel eller lov. Men du skal lige tjekke op med stedet og da det er en personlig gave tror jeg ikke chancen er så stor.

Øv det var ærgeligt

Anmeld

24. november 2010

sarahb

MiChElLeKuHr skriver:

Øv det var ærgeligt

ja super ærgeligt.
Men du må ringe til dem med det samme og spørge om de kan nå at stoppe det, da din søster har købt den. Det er jo tiden for barmhjertelighed..

Anmeld

24. november 2010

Mischa

Chewy skriver:

Så kan du nok ikke bare fortryde. Det er jo ikke en vare, de bare kan sælge til en anden. Desværre! Puha, 7000 er mange penge for en ting man ikke ønsker 100 %...

Jeg følte mig lidt tvunget til det da slægsforskneren prøvede at overtale os til det. og ja 700 kr er rigtig meget...

men så må jeg jo leve med det

det er bare rigtig irriterende fordi de har lovet for tredie gang en ny udgivelses tidspunkt. (en forventet udgivelse) og når der kun står forventet så har de jo stadig deres på det rene... skide irriterende

Anmeld

24. november 2010

Mischa

sarahb skriver:

ja super ærgeligt.
Men du må ringe til dem med det samme og spørge om de kan nå at stoppe det, da din søster har købt den. Det er jo tiden for barmhjertelighed..

Hehe ja, direktøren ville ringe tilbage når han havde tid......

hmm hvad skulle man sige.. for at de ville forbarme sig?? hihihih

Anmeld

24. november 2010

klmf

Koster den 7 TUSIND??? SÅ har de vist snøret jer, ellers er det dæleme en lang slægtslinie de har fundet frem til

Anmeld

24. november 2010

Valle81

sarahb skriver:

Nemlig,

Mange tror faktisk at købeloven altid giver 14 dages returret på tingene, men det er ikek sandt. Som du skriver er returret en service ikke et krav lov eller regel:0)

Anmeld

24. november 2010

ekzunz

Valle81 skriver:

Nemlig,

Mange tror faktisk at købeloven altid giver 14 dages returret på tingene, men det er ikek sandt. Som du skriver er returret en service ikke et krav lov eller regel:0)

Men hvis man har købt på nettet så har man da de 14 dage ikk??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.