årh hvordan er det nu med næsespray?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Mikkel's mor <3

hejsa
hvordan er det nu lige med næsespray når man er gravid ? (har små 3 uger til termin)
sidder med noget bihulebetændelse, er jeg ret sikker på, eftersom at jeg får det hver gang at jeg bliver snottet
jeg har fået den der indlægsseddel smidt væk så kan ikke engang bare læse den.

håber på nogen ved lidt mere end jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

LR85

umiddelbart kan du godt bruge den, men spar på det.

Og så gå ned på apoteket og spørg dem lidt til råds.

Anmeld

24. november 2010

patella

Jennifer skriver:

hejsa
hvordan er det nu lige med næsespray når man er gravid ? (har små 3 uger til termin)
sidder med noget bihulebetændelse, er jeg ret sikker på, eftersom at jeg får det hver gang at jeg bliver snottet
jeg har fået den der indlægsseddel smidt væk så kan ikke engang bare læse den.

håber på nogen ved lidt mere end jeg.

Som regel må man godt bruge næsespray. Men prøv at google navnet på næsesprayen, så kommer indlægsseddeloplysningerne som regel frem... 

Anmeld

24. november 2010

Mikkel's mor <3

super.. mange tak for svar begge to

Anmeld

24. november 2010

Bondepigen

Du må gerne bruge det, men overdriv det ikke. Jeg tog det altid kun til natten, og så gik jeg til lægen og fik penicillin, for som han sagde, var det bedre at få penicillin end at ens krop skulle bekæmpe sygdom...

Fik selv bihulebetændelse i sidste graviditet, og i denne graviditet har jeg lige overstået en bihulebetændelse med penicillin og en lille smule næsespray, og jeg er i 7. uge nu.

God bedring!

Anmeld

24. november 2010

AnneBJ

What!? Det troede jeg ikke man måtte!... Men dejligt for TS hvis man må, bihulebetændelse er ikke sjovt!

Anmeld

24. november 2010

signe.

jeg døjer meget med bihulebetændelse også, og jeg fik altså at vide at man IKKE må bruge almen næsespray, men kun må bruge saltvandsnæsespray, som fåes på apoteket. der er nogle kemikalier i de almene som ikke er sunde for fosteret...

Anmeld

24. november 2010

AnneBJ

Mor-til-Hasse skriver:

jeg døjer meget med bihulebetændelse også, og jeg fik altså at vide at man IKKE må bruge almen næsespray, men kun må bruge saltvandsnæsespray, som fåes på apoteket. der er nogle kemikalier i de almene som ikke er sunde for fosteret...

Det er også hvad jeg har hørt!

Anmeld

24. november 2010

signe.

AnneBJ skriver:

Det er også hvad jeg har hørt!

nemlig... så jeg vil da råde vedkommende til IKKE at bruge næsespray, men saltvand....

Anmeld

24. november 2010

Mussi30

Jeg bruger altid saltvandsnæsespray når jeg er forkølet/har bihulebetændelse (de to ting hænger desværre altid sammen for mig)

Jeg hader den der totalt udtørrende effekt Otrivin osv har, og den får jeg ikke med saltvandssprayen Så det kan kun anbefales

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.