Hvad er der galt med mig?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg har brug for jeres råd og meninger. Jeg føler mig evig og altid træt, i dårligt humør og som en dårlig mor. Jeg har ingen overskud til børn om mand, orker ikke at grine og pjatte. Ville ønske, at jeg kunne ligge mig under dynen og bare sove. Jeg kan virkelig næsten ikke rumme min familie, og det er så frustrerende. For 2 mdr siden købte vi en hund, og det var da det dummeste.

Jeg vil lige fortælle at min mand arbejder RIGTIG MEGET, og jeg sørger for næsten alt omkring børn og hus. Han aflevere børn om morgenen, og han hjælper engang imellem med rengøringen. Det er det, resten ordner jeg. Ja, hunden er også mig og den bliver desværre forsømt  men den smule overskud jeg har, går til mine børn. Jeg ville ønske, at jeg kunne rejse væk fra mand og børn i en uge. Bare være mig selv, og ikke tænke på alle de sk... forpligtelser. Jeg føler mig virkelig som en dårlig mor, fordi jeg har det sådan  

Hvad sker der med mig, aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre

Jeg skriver anonymt, da jeg ikke har lyst til at familie skal vide hvordan jeg har det.

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

sarahb

arbejder du også??

Anmeld

24. november 2010

anjaditte

kender godt følelse i at være træt/ underskue/....special da jeg blev mor for anden gang, var da lykkelig med havde svært hvad at holde sammen på det hele, mand, hus, børn.....

Så jeg føler med dig, kram herfra

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Ja jeg arbejder 28 t om ugen, som nattevagt på et sygehus... Jeg arbejder 7/7, altså afsted i 7 dage og 7 dage fri. Kan virkelig ikke forstå at jeg har det sådan, for har jo meget fri

Anmeld

24. november 2010

Maise

Uhh sødeste dog. jeg tænker mange ting det kan værre eller en kombination af flere.

stress

søvnunderskud

D-vitamin mangel

jern mangel

depression

Det er de første 5 der popper op i mit hoved. Har du talt med din mand om det ???

Lyder til du er presset fra mange kanter, (børn, hund, hus, evt. arbejde og alt hvad der ellers følger med i livet)

Hvad laver din mand??

mvh MAise

Anmeld

24. november 2010

sarahb

det lyder som om du er ved at glide ned i en depression, og jeg synes du skal tage til lægen inden du falder helt i. Lægen kan hjælpe dig med nogle redskaber.
Hvad med at sætte alt på standby derhjemme, rengørring osv når du arbejder og så når du har fri laver du en hoved rengørring, vasker spandevis af tøj og laver ekstra mad som du fryser ned til når du har nattevagter, så skal du ikke lave andet end at arbejde den uge du er på vagt.

Det må være super hårdt, men hvis du har aftensmaden klaret så kan du hygge med ungerne og måske have en time mere til dig selv..

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Min mand har eget vvs firma...startede 1. januar i år, og 2 år der for inden, læste han. Så har stået meget alene med tingene...

Jeg har snakket med ham om det, men tror ikke han forstår alvoren i det, men er også selv tilbøjelig til at slå det hen. Tror bare han føler det somom, at jeg aldrig er tilfreds og bare brokker mig

Anmeld

24. november 2010

Svei

Anonym skriver:

Jeg har brug for jeres råd og meninger. Jeg føler mig evig og altid træt, i dårligt humør og som en dårlig mor. Jeg har ingen overskud til børn om mand, orker ikke at grine og pjatte. Ville ønske, at jeg kunne ligge mig under dynen og bare sove. Jeg kan virkelig næsten ikke rumme min familie, og det er så frustrerende. For 2 mdr siden købte vi en hund, og det var da det dummeste.

Jeg vil lige fortælle at min mand arbejder RIGTIG MEGET, og jeg sørger for næsten alt omkring børn og hus. Han aflevere børn om morgenen, og han hjælper engang imellem med rengøringen. Det er det, resten ordner jeg. Ja, hunden er også mig og den bliver desværre forsømt  men den smule overskud jeg har, går til mine børn. Jeg ville ønske, at jeg kunne rejse væk fra mand og børn i en uge. Bare være mig selv, og ikke tænke på alle de sk... forpligtelser. Jeg føler mig virkelig som en dårlig mor, fordi jeg har det sådan  

Hvad sker der med mig, aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre

Jeg skriver anonymt, da jeg ikke har lyst til at familie skal vide hvordan jeg har det.

Kh

Hvor meget motion dyrker du? For gør du ikke, så kom i gang med det, det hjælper på overskud, energi og kærlighed til dig selv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.