Menstruation og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.413 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. november 2010

Anonym trådstarter

Nu er jeg i tvivl?

Jeg har læst mig lidt til, at man kan have sin menstruation og alligevel være gravid??
- Jeg synes, at jeg kan mærke min mave hele tiden, at der er noget derinde, men ved ikke om det bare er noget jeg bilder mig ind.. Har haft ømme bryster i tide og utide, men ikke konstant, og føler min mave er helt opustet, men min sidste mens startede den 29/10-10 og sluttede 5 dage efter, dog ikke lige så slem som den plejer at være, men nu kommer jeg i tvivl?

Jeg har mistet min appitit, så det ikke fordi jeg spiser mere end jeg plejer..
- Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, har ikke taget en test, men noget siger mig, at den også viser negativt. På fredag den 26/11 er det en måned siden min sidste mens startede..

Meen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

SoffiLine

jeg havde min mens helt frem til slutningen af 11 uge 

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Altså reglemæssigt? - og hvordan fandt du ud af, at du så var gravid?

Anmeld

24. november 2010

Maise

jeg pletblødte hver måned omkring de dage jeg skulle have haft min menstruation de første 4 måneder.

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Hvis man har sin mens samtidig, hvordan finder man så ud af, om man er gravid også? Synes det ligner, at min mave er vokset i den runde form, og jeg er ikke typen der spiser en masse usundt, dyrker også motion osv,. - Og her i denne uge lidt i sidste, er jeg bare begyndt at kunne mærke min mave næsten hele tiden, kan ikke rigtig ligge på maven og sove mere osv, men har haft mens, den sidste startede som sagt den 29 okt, og den før det var der en dag og gik væk igen, men kom to dage efter igen , og sluttede 4 dage efter..

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Mangler virkelig nogle svar

Anmeld

24. november 2010

saxa

Prøv at tage en test - så får du jo svar på det..

Min veninde havde sin mens under hele graviditeten - dog var den ikke regelmæssig.

Anmeld

24. november 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

Altså reglemæssigt? - og hvordan fandt du ud af, at du så var gravid?

ja jeg blødte regelmæssig, men havde alle symptomer på graviditet, så valgte at ta en test og den var positiv. fra 12 uge kom min mens ikke længere. 

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Og du fik positiv selvom du havde menstruation? - har ikke taget en i over to måneder, såeh.. min mens skal komme her i løbet af en af dagene, alt efter hvad den selv vælger, og så tager jeg en test.. Kan prøve at lægge billede ind af min mave, så må i bedømme, efter hvad jeg kan se på andres, så ser den 'gravid ud' - og kan mærke den hele tiden... Men hvis jeg er, så aner jeg slet ikke hvor lang tid..

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvis man har sin mens samtidig, hvordan finder man så ud af, om man er gravid også? Synes det ligner, at min mave er vokset i den runde form, og jeg er ikke typen der spiser en masse usundt, dyrker også motion osv,. - Og her i denne uge lidt i sidste, er jeg bare begyndt at kunne mærke min mave næsten hele tiden, kan ikke rigtig ligge på maven og sove mere osv, men har haft mens, den sidste startede som sagt den 29 okt, og den før det var der en dag og gik væk igen, men kom to dage efter igen , og sluttede 4 dage efter..

Jeg hører til en af dem, der fik mens i starten af mine graviditeter, ligesom jeg heller ikke frigjorde ret meget graviditetshormon..faktisk så lidt at det slet ikke kunne måles.
Men du gør det, at du går til lægen, som tager en blodprøve, for den kan normalt ikke lyve..og desuden kan en almindelig gynækologisk undersøgelse også afsløre om der er graviditetsforandringer på livmodermunden..og endelig kan en ultralydsscanning vise det.
Så der er muligheder nok.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.