Hjælp til underholdning af baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Eliza/lykke

Elizabeth er 6½ mrd nu, hun er mild og glad og SÅ SKØN.

Men, jeg kan sgu ikke helt finde ud af at underholde hende. Hun er i vuggestue fra 9-16.00 hver dag. Hun sover 1½ time om formiddagen og 3 timer frem til jeg henter hende. Dernede er der masser af børn og masser af voksne, som gerne vil underholde hende hele tiden - hun er alles øjesten :-)

Når hun så kommer hjem, er vi mor, far og storebror - hun kan sidde selv nu, og vi sidder sammen og leger/kigger på legetøjet. Det kan hun godt i 10 min., men så bliver hun nemt rigtig ked af det. Hun gider ikke sidde, ligge, gå rundt eller drikke eller spise når hun får sådan et flip - måske er hun træt, men har ogs prøvet det uden gevindst. Så vender hun lige pludselig på en 5-øre. Så er hun klar igen og glad...

Jeg forstår det ikke - er det bare hendes udvikling? Altså stille før stormen, hvor hun for alvor vil nyde sit legetøj og nyde atg lege? Det kan være ret stressende med madlavning, tudeunger, lektier, job, hus og forkølelser...........

Hej fra Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Pige2009

Hvad med bare at sidde stille og roligt og synge en sang eller lign. Jeg kunne forestille mig, at sådan en lille størrelse har brug for at koble af og brug for omsorg efter en dag i vuggeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.