Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tjm skriver: jeg har en lille debat med min svigermor og svigerfar, og disse 8 navne er nogen af de navne jeg synes er så søde og altid har drømt om at døbe et af mine børn. Men hvad synes i egentlig ?:::::. Annika Christoffer Sofia Benjamin Nicoline Kristian Camilla Adam I må selvfølgelig gerne komme med jeres yndlingsnavne
jeg har en lille debat med min svigermor og svigerfar, og disse 8 navne er nogen af de navne jeg synes er så søde og altid har drømt om at døbe et af mine børn. Men hvad synes i egentlig ?:::::.
Annika
Christoffer
Sofia
Benjamin
Nicoline
Kristian
Camilla
Adam
I må selvfølgelig gerne komme med jeres yndlingsnavne
Christoffer og Sofia(: dem kan jeg godt lide
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alberts/ skriver: Christoffer og Sofia(: dem kan jeg godt lide
manden og jeg er faktisk blevet enige om at christoffer og sofia skal vores barn hedde - vi ved nemlig ikke kønnet, så det bliver en af de 2
Jeg ville ikke vælge nogle af dem, da jeg synes de er for almindelige Mine favoritnavne er Naja, Silja/Silje, Noa, Era (pigenavn, kommer fra navnet Eragon) Og sådan. Jeg er desuden vild, vild, viiiild med sammensatte navne, f.eks. Naja-Marie.
tjm skriver: manden og jeg er faktisk blevet enige om at christoffer og sofia skal vores barn hedde - vi ved nemlig ikke kønnet, så det bliver en af de 2
det også nogle dejlige navne(;
Blandt de navne du har skrevet, ville jeg vælge Benjamin eller Nicoline.
Nicoline og Sofia er SÅ flotte
Jeg synes SELVFØLGELIG at Adam er det flotteste! (for det hedder min yngste )
Nicoline!!
Min kæreste og jeg har slet ikke haft pigenavne idéer, andet end Fhilippa - men nu har vi da et mere, vi takker herfra
FrkT skriver: Af de navne er mine favoritter klart Sofia og Christoffer. Men ellers er min mening: Annika: flot navn Christoffer: dejligt navn - kan dog bedst lide det stavet Christopher, men jeg er også meget til internationale navne Sofia: skønt og feminint navn Benjamin: dejligt navn, er også på min egen liste på en 3. plads Nicoline: flot navn, synes bare så mange er blevet kaldt det inden for de sidste år Kristian: grimt, kedelig og ALT for normalt! Camilla: GYSELIGT navn.... har altid hadet det! Adam: flot navn, bare igen et som der er så mange mindre børn der hedder
Af de navne er mine favoritter klart Sofia og Christoffer. Men ellers er min mening:
Annika: flot navn
Christoffer: dejligt navn - kan dog bedst lide det stavet Christopher, men jeg er også meget til internationale navne
Sofia: skønt og feminint navn
Benjamin: dejligt navn, er også på min egen liste på en 3. plads
Nicoline: flot navn, synes bare så mange er blevet kaldt det inden for de sidste år
Kristian: grimt, kedelig og ALT for normalt!
Camilla: GYSELIGT navn.... har altid hadet det!
Adam: flot navn, bare igen et som der er så mange mindre børn der hedder
Hehe takker
Må jeg spørge hvorfor?
Babyklar skriver: Sofia er sødt
Sofia er sødt
det er mit rigtige navn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128