Hvorfor bløder jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. november 2010

Anonym trådstarter

Forstår ikke hvorfor jeg pludselig bløder. Der er en uge til jeg ska have min mens (er på p-piller), men før da jeg var på toilet så jeg at jeg blødte som havde jeg mens.

Jeg fik en abort for 6 uger siden, men det burde jo ikke have noget med dette at gøre!?

Har ikke følt noget unormalt så kommer meget bagpå mig.

Kan ens psykiske tilstand få en til at bløde? Troede nemlig det var modsat - at det kunne få ens mens til at blive væk....

Nogen der har nogle kloge ord (udover at jeg ska kontakte lægen hvis det ikke stopper?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

TbCp

Jeg har intet forstand på det, ville blot lige fortælle at da jeg mistede min lillesøster blødte jeg uafbrudt i flere uger, det var psykisk, så det kan sagtens være derfor.

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Forstår ikke hvorfor jeg pludselig bløder. Der er en uge til jeg ska have min mens (er på p-piller), men før da jeg var på toilet så jeg at jeg blødte som havde jeg mens.

Jeg fik en abort for 6 uger siden, men det burde jo ikke have noget med dette at gøre!?

Har ikke følt noget unormalt så kommer meget bagpå mig.

Kan ens psykiske tilstand få en til at bløde? Troede nemlig det var modsat - at det kunne få ens mens til at blive væk....

Nogen der har nogle kloge ord (udover at jeg ska kontakte lægen hvis det ikke stopper?)

man kunne også forestille sig at det er uregelmæssig mens

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Min egen tanke er at det er psykisk for tænker rigtig meget for tiden og har det ret svært.

Kan man godt få uregelmæssig mens når man ER på p-piller?

Godt nok presser jeg også mig selv fysisk, men det kan man da ikke bløde af eller?

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Min egen tanke er at det er psykisk for tænker rigtig meget for tiden og har det ret svært.

Kan man godt få uregelmæssig mens når man ER på p-piller?

Godt nok presser jeg også mig selv fysisk, men det kan man da ikke bløde af eller?

jeg har haft pletblødninger mens jeg tog P-piller.... det kan man godt... og særligt når du er i ubalance sødeste...

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg har haft pletblødninger mens jeg tog P-piller.... det kan man godt... og særligt når du er i ubalance sødeste...

okay ;) las os håbe det bare er derfor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.