I skulle forbyde mig at være med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. november 2010

msax

Jeg er max presset med specialet nu og alligevel kan jeg ikke finde ord at skrive ned - eller i hvert fald ikke kloge ord.

Så nu vil jeg forbyde mig selv at være med herinde de næste par dage - og smid mig ud hvis i ser mig - for jeg tror desværre min rygrad er som smør når det kommer til jer tøser.

Idag er det onsdag, opgaven skal sendes til gennemlæsning hos min vejleder torsdag formiddag, fredag morgen har jeg vejleder møde over telefonen, søndag skal vi holde barnedåb og Mille's 2 års fødselsdag og min 30 års fødselsdag, mandag køre jeg med min mor til sjælland, mandag eftermiddag skal opgaven printes og tirsdag skal den afleveres. Så om mindre end en uge er det hele overstået... Så skal den bare forsvares 13. december kl 13...

Men SMID mig ud tøser... SMIL fra en temmelig presset rødhåret Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Dictes mor

msax skriver:

Jeg er max presset med specialet nu og alligevel kan jeg ikke finde ord at skrive ned - eller i hvert fald ikke kloge ord.

Så nu vil jeg forbyde mig selv at være med herinde de næste par dage - og smid mig ud hvis i ser mig - for jeg tror desværre min rygrad er som smør når det kommer til jer tøser.

Idag er det onsdag, opgaven skal sendes til gennemlæsning hos min vejleder torsdag formiddag, fredag morgen har jeg vejleder møde over telefonen, søndag skal vi holde barnedåb og Mille's 2 års fødselsdag og min 30 års fødselsdag, mandag køre jeg med min mor til sjælland, mandag eftermiddag skal opgaven printes og tirsdag skal den afleveres. Så om mindre end en uge er det hele overstået... Så skal den bare forsvares 13. december kl 13...

Men SMID mig ud tøser... SMIL fra en temmelig presset rødhåret Mette

Puha, jeg blev lige helt forpustet af at læse alt det du skal nå. Kan du så komme igang og det kommer fra mig overspringhandlingernes mester, jeg burde jo i skrivende stund arbejde på min eksamensopgave også, men igen præcis som du, så har jeg en rygrad af smør

God arbejdslyst Mette, og så glæder jeg mig til du om en uge kan ånde lettet op og lige få lidt julestemning og hygge

Anmeld

25. november 2010

JustAnotherName

Jeg antager at du IKKE læser dette svar ....og hvis du gør, så se at logge af NU!! 

Pøj pøj, Mette    Knus herfra...

Anmeld

25. november 2010

msax

JustAnotherName skriver:

Jeg antager at du IKKE læser dette svar ....og hvis du gør, så se at logge af NU!! 

Pøj pøj, Mette    Knus herfra...

jeg har slet overhovedet ikke på nogen som helst måde læst dette...

TAK... det er sku ved at være oppe over nu...

Anmeld

26. november 2010

JustAnotherName

msax skriver:

jeg har slet overhovedet ikke på nogen som helst måde læst dette...

TAK... det er sku ved at være oppe over nu...

Det er ikke rigtigt, når jeg "TROR" at jeg kan se, at prikken ved dit profil-navn lyser grønt ....som hvis du var online?! ...Nej da, veeel!!??!!!   

KAN DU SÅ SE AT KOMME UD HERFRA..... Så snakkes vi ved om ca. 4 dage.

Anmeld

26. november 2010

msax

JustAnotherName skriver:

Det er ikke rigtigt, når jeg "TROR" at jeg kan se, at prikken ved dit profil-navn lyser grønt ....som hvis du var online?! ...Nej da, veeel!!??!!!   

KAN DU SÅ SE AT KOMME UD HERFRA..... Så snakkes vi ved om ca. 4 dage.

nej - der er du helt forkert på den...

men men men - baby logger jo på af sig selv også er jeg jo NØD til lige at kigge ind... Men jeg blevet bedre til at komme hurtigt ud igen...

SMIL fra mig

Anmeld

26. november 2010

Dictes mor

msax skriver:

men men men - baby logger jo på af sig selv også er jeg jo NØD til lige at kigge ind... Men jeg blevet bedre til at komme hurtigt ud igen...

SMIL fra mig

Må du godt være herinde nu? Hmmm Mette, du er en værre en

Anmeld

27. november 2010

msax

Dictes mor skriver:

Må du godt være herinde nu? Hmmm Mette, du er en værre en

ja, nogen gange er jeg en værre en...

Anmeld

27. november 2010

JustAnotherName

SMIL fra mig

Hehe, jeg kender godt det der, hvor man - på trods af at man burde lade HELT være - lige kan se positivt og klappe sig selv på skulderen med næsten ren samvittighed, ved fx. at sige "...MEN jeg kigger kun lige kort"   

Det er kun dejligt, at stedet er så svært at holde sig fra.
Og i de perioder, hvor man ikke har tiden/overskudet, så SAVNER man helt at få sit fiks, og savner alle de skønne mennesker og dejlige debatter og indlæg som er herinde.

Vi glæder os til du er helt tilbage igen.
Nu står den på speciale-skrivning. Og heldigvis er det meget snart ovre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.