Det sidste nye

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. november 2010

sarahb

Ja jeg har jo Stadig ikke født... hmm.. Er 41+0 i morgen

Men jeg skal til tjek og samtale på mandag, hvis jeg ikke har født inden. Der skal der køres en strimmel og tjekkes indvendig og lellemanden skal tjekkes hvor meget han vejer.
Og derefter ringer de så til mig med en tid for igangsættelse hvis der som sagt sker nada, som lige pt.

Spændende, men håber nu at jeg kan blive fri for alt det igangsættelse og håber at jeg bare går igang af mig selv..

Her er lige et billede af en træt mig igår..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

msax

Du er simpelthen så FLOT gravid... men kan godt forstå du er ved at være træt af maven og gerne vil have lillemanden ud.

Til igangsættelse kan jeg anbefale en god gang fejning (nok snerydning på denne tid af året) også god sex... det lyder lidt klamt, men de kloge siger at mandens "levering" skal blive indeni dig et stykke tid - så det er bare op med numsen på en pude bagefter...

Jeg sender vestøv i din retning... SMIL fra mette

Anmeld

24. november 2010

sarahb

msax skriver:

Du er simpelthen så FLOT gravid... men kan godt forstå du er ved at være træt af maven og gerne vil have lillemanden ud.

Til igangsættelse kan jeg anbefale en god gang fejning (nok snerydning på denne tid af året) også god sex... det lyder lidt klamt, men de kloge siger at mandens "levering" skal blive indeni dig et stykke tid - så det er bare op med numsen på en pude bagefter...

Jeg sender vestøv i din retning... SMIL fra mette

tak søde...

Har prøvet det frække, men der var ingen virkning. Og jeg skal igang med støvsugning herhjemme om lidt... så måske det hjælper...

Alt skal prøves..

Anmeld

24. november 2010

Karo

Jonas kom så ud.....................................Jeg sender tonsvis af vestøv afsted

Jeg giver Mette ret, du er virkeligt flot gravid. Jeg lignede noget der var løgn til sidst, men du ser stadig lige så smuk ud som du plejer.

Anmeld

24. november 2010

Dictes mor

Kom nu ud altså! Hvad er det med de babyer, der ikke vil komme ud? Du ser så fin ud! Men jeg kan godt forstå, at du er træt. Det var jeg, og jeg gik ikke over tiden, så det er da fuldt forståeligt, og folk spørger sikkert hele tiden. Lillemanden må da godt lige rubbe neglene så du kan slippe for en igangsættelse, det ville være lidt surt at skulle igang med, jeg ville i hvert fald også forestrække selv at gå igang

Anmeld

24. november 2010

Jules

Puh ha... Kan godt huske hvordan det var... Og du er endda gået to dage længere end mig :( Suk...

Hepper for at han kommer ud i dag

Anmeld

24. november 2010

sarahb

hvor er i dejlige, når man føler sig mest ucharmerende så er i her med en dejlig kommentar.. Love u!!!!

Anmeld

24. november 2010

Bondepigen

Åha stakkel.... Jeg puuuuster vestøv afsted til dig! Så nu tror jeg på, du går i gang senest i morgen...

Anmeld

24. november 2010

sarahb

bondepigen skriver:

Åha stakkel.... Jeg puuuuster vestøv afsted til dig! Så nu tror jeg på, du går i gang senest i morgen...

I hope...

Anmeld

24. november 2010

mama09

sarahb skriver:

Ja jeg har jo Stadig ikke født... hmm.. Er 41+0 i morgen

Men jeg skal til tjek og samtale på mandag, hvis jeg ikke har født inden. Der skal der køres en strimmel og tjekkes indvendig og lellemanden skal tjekkes hvor meget han vejer.
Og derefter ringer de så til mig med en tid for igangsættelse hvis der som sagt sker nada, som lige pt.

Spændende, men håber nu at jeg kan blive fri for alt det igangsættelse og håber at jeg bare går igang af mig selv..

Her er lige et billede af en træt mig igår..

DU ER SMUK!!

ve støv sendes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.