Hus alarm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. november 2010

sismofutten

Ja, eftersom vi ikke skal være hjemme i julen, har jeg besluttet mig for at vi skal have en alarm på huset, for ikke at få en ekstra "julegave" - for to år siden, juleaften om dagen, "greb" vi to tyve på vej ind i vores hjem - ubehageligt - så er s¨bange for indbrud!

Derfor ville jeg høre, om der var et alarm-selskab I ville anbefale - eller ikke anbefale!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

TbCp

sismofutten skriver:

Ja, eftersom vi ikke skal være hjemme i julen, har jeg besluttet mig for at vi skal have en alarm på huset, for ikke at få en ekstra "julegave" - for to år siden, juleaften om dagen, "greb" vi to tyve på vej ind i vores hjem - ubehageligt - så er s¨bange for indbrud!

Derfor ville jeg høre, om der var et alarm-selskab I ville anbefale - eller ikke anbefale!

Vi har G4S og dem er vi rigtig godt tilfredse med

Anmeld

24. november 2010

Lise

Vi har en alarm, der ikke kontakter alarmselskab, da vi synes kun at høre at de aldrig når ud alligevel. Vores den ringer til vores mobiltelefoner, og fortæller os at der er indbrudsalarm - udover den larmer af helvedes til. Og så har vi et webcam, der slår til ved bevægelse i stuen, som sender billeder til min gmail..

Vi har prøvet én gang at blive ringet op af indbrudsalarm. Ringede straks til naboen, der gik ind og kiggede. Ved dog ikke hvad der satte den igang, for der var ingen derinde... Nå, men det fungerede i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.