Er måske gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Anonym trådstarter

Hej!

Manden og jeg har aftalt og prøve og få nr. 2 barn, men først til feb. ville vi gå igang - har p-piller indtil da nemlig

Men nu har jeg været syg i en uges tid,, for en uge siden, hvor jeg kastede op, og en dag, hvor jeg havde det nogenlunde var jeg sammen med manden - seksuelt altså

Nu tror sgu bare, jeg er blevet gravid? Jeg har vel kastet mine p-piller op? Min menstruation har været meget præcis siden vi fik vores 1. barn, og jeg tog den sidste p-pille i pakken i søndags, og det er ikke kommet endnu? 

Jeg vælger først og ta´ en test i weekenden, så er jeg helt sikker... Og så får  nyheden, hvis det er

Er jeg blevet gravid, blir´ det en kanon julegave til familien og os selv - er jeg ikke, må vi prøve igen  

Vile bare lige dele det med Jer, at jeg måske er gravid igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej!

Manden og jeg har aftalt og prøve og få nr. 2 barn, men først til feb. ville vi gå igang - har p-piller indtil da nemlig

Men nu har jeg været syg i en uges tid,, for en uge siden, hvor jeg kastede op, og en dag, hvor jeg havde det nogenlunde var jeg sammen med manden - seksuelt altså

Nu tror sgu bare, jeg er blevet gravid? Jeg har vel kastet mine p-piller op? Min menstruation har været meget præcis siden vi fik vores 1. barn, og jeg tog den sidste p-pille i pakken i søndags, og det er ikke kommet endnu? 

Jeg vælger først og ta´ en test i weekenden, så er jeg helt sikker... Og så får  nyheden, hvis det er

Er jeg blevet gravid, blir´ det en kanon julegave til familien og os selv - er jeg ikke, må vi prøve igen  

Hehe...ville det så ikke være rart at vide hvem du er??
Det er ligesom lidt lettere at dele, hvis man har en person at rette glædes-delingen mod.
Men uanset hvad, så er det da spændende.
Min plejestoresøs blev gravid på nøjagtig samme måde
Krydser fingre herfra

Kærligst og med knus
Sussie

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hehe...ville det så ikke være rart at vide hvem du er??
Det er ligesom lidt lettere at dele, hvis man har en person at rette glædes-delingen mod.
Men uanset hvad, så er det da spændende.
Min plejestoresøs blev gravid på nøjagtig samme måde
Krydser fingre herfra

Kærligst og med knus
Sussie

Nej nej, vil lige holde det lidt hemmeligt endnu

Anmeld

24. november 2010

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Hej!

Håber den er god nok Og jeg er kun en anelse misundelig

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nej nej, vil lige holde det lidt hemmeligt endnu

ja, det ved jeg godt...jeg driller også bare lidt

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Håber den er god nok Og jeg er kun en anelse misundelig

Op på hesten så  

Anmeld

24. november 2010

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Op på hesten så  

Hesten hopper afsted - i høj fart

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Hesten hopper afsted - i høj fart

Anmeld

24. november 2010

LouiseNielsen

Håber den er der for jer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.