man bliver aldrig for gammel ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Sabsy

Min farmor ringede til mig forleden og spurgte om vi snart kom forbi til mad, og det sagde vi ja tak til..

Benjamin får så en pakkekalender med hjem (han er 6mdr.) - og ikke kun ham.. nej nej nej, hun har da også lavet en til mig og Jaspar..

- ååååh min december bliver jo perfekt, jeg er oppe før Benjamin, den tid.. Griner..

Har i andre fået? Og får jeres børn?

Sabrina, som IKKE kan vente med at pakke op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Topp

jeg får også advendtsgaver af min mor hvert år  SKØØØNT elsker det

Anmeld

24. november 2010

sarahb

ja det er så lækkert..
Min mor giver også min søn advents gaver, så det er store gaver i stedet for 24 irriterende plastik ting osv.
Og ja så får min bror og jeg da også WEEE

Anmeld

24. november 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har fået en adventskalender af min far og stedmor Knægten har også fået en + en pakkekaldender af sin farmor. Jeg elsker min adventkalender hvert eneste år

Vi unger laver også en til vores forældre

Anmeld

24. november 2010

Sabsy

sarahb skriver:

ja det er så lækkert..
Min mor giver også min søn advents gaver, så det er store gaver i stedet for 24 irriterende plastik ting osv.
Og ja så får min bror og jeg da også WEEE

Min farmor og farfar laver til i alt 9børnebørn og nu 1 oldebarn.. Og tror de bruger ca. 1000,- på hver af kalenderne.. Men havde nu sagt til hende at det ikke behøves når Benjamin får (det samme med julegaver, vil hellere se ham være glad end vi får noget) - men så siger hun til mig mens hun smiler; "Man bliver da aldrig for gammel!"

Anmeld

24. november 2010

sarahb

SabrinaJuulOlsen skriver:

Min farmor og farfar laver til i alt 9børnebørn og nu 1 oldebarn.. Og tror de bruger ca. 1000,- på hver af kalenderne.. Men havde nu sagt til hende at det ikke behøves når Benjamin får (det samme med julegaver, vil hellere se ham være glad end vi får noget) - men så siger hun til mig mens hun smiler; "Man bliver da aldrig for gammel!"

hvor er de søde.. Der er ikke noget bedre end bedsteforældre..
Har desværre ikke selv flere tilbage, men de sidder stærkt i minderne..

Anmeld

24. november 2010

LinLin

min bedstemor har lavet adventskalender til david og til mig

- har ellers ikke fået siden jeg boede hjemme (7 år siden...)

Anmeld

24. november 2010

Brams

SabrinaJuulOlsen skriver:

Min farmor ringede til mig forleden og spurgte om vi snart kom forbi til mad, og det sagde vi ja tak til..

Benjamin får så en pakkekalender med hjem (han er 6mdr.) - og ikke kun ham.. nej nej nej, hun har da også lavet en til mig og Jaspar..

- ååååh min december bliver jo perfekt, jeg er oppe før Benjamin, den tid.. Griner..

Har i andre fået? Og får jeres børn?

Sabrina, som IKKE kan vente med at pakke op

Sikke dog en fantastisk farmor

Hjemme hos os får Lærke pakkekalender af os og adventskalender af morfar og bedste samt farmor og farfar, så vi klager bestemt heller ikke.

Min mand og jeg plejer at lave pakkekalender til hinanden, men nu vil vi hellere bruge pengene på Lærke istedet

Anmeld

24. november 2010

Pige2009

Nice - både Laura og jeg får pakkekalender hver søndag i advent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.